علیرضا آشناگر استاندار سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: استاندار سمنان بابیان اینکه سرمایه‌گذاران مشکلی به لحاظ اداری در استان نخواهند داشت، گفت: پیشرفت قابل توجهی در پروژه تولید کاغذ از سنگ‌آهک در شاهرود مشاهده می شود.
کد خبر: ۷۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 22 October 2019

علیرضا آشناگر استاندار سمنان صبح روزسه شنبه در دفتر خود میزبان یک سرمایه‌گذار چینی فعال در حوزه تولید کاغذ از سنگ‌آهک بود و ضمن بیان اینکه پروژه تولید کاغذ از سنگ‌آهک در استان سمنان به‌سرعت در حال پیشرفت است، ابرازکرد: این طرح در کمتر از پنج ماه به مرحله مناسبی رسیده است زیرا سمنان یکی از متنوع‌ترین استان‌های کشور ازنظر منابع معدنی محسوب می‌شود و در اولین اقدام به‌منظور مساعدت سرمایه‌گذار اقدامات مربوط به واگذاری زمین در موقعیتی مناسب از شهرستان شاهرود برای اجرای فاز اول انجام‌شده است که در این راستا طرح‌های توسعه‌ای آن نیز در مدت‌زمان بسیار کوتاهی صورت گرفت.

پروژه تولید کاغذ از سنگ‌آهک در شاهرود به‌سرعت در حال پیشرفت است.

وی افزود ضمن بیان اینکه سمنان یک استان صنعتی که علاوه بر نزدیکی به پایتخت نزدیک امکانات ریلی، هوایی و غیره بسیار خوبی دارد، ابراز داشت: سرمایه‌گذاران مشکلی ازلحاظ اداری در استان نخواهند داشت و تیم اجرایی استان نیز موانع احتمالی موجود را برطرف خواهند کرد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای تأمین منابع ارزی و ریالی این پروژه با مدیران صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل رایزنی‌ها و گفتگوهایی به انجام رسیده و از این نظر مشکلی نخواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم سازندگان این پروژه باانگیزه جدی ورود کرده و در کوتاه‌ترین زمان، تجهیزات موردنیاز وارد کشور شده و نصب شود.

علیرضا آشناگر در پایان سخنان خود ضمن بیان اینکه چین یکی از کشورهای خوب و دوست ایران به شمار می‌رود که در شرایط مختلف در کنار ما بوده است، افزود: ورود چین در شرایط تحریم، نشان از عزم این کشور برای کمک به کشورهای دوست خود است و ما نیز از این بابت قدردان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار