اگرچه استقلال به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد، ولی پس از این برد اتفاقاتی رخ داد که از نظرها دور نماند.
کد خبر: ۷۹۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 21 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: از روز جمعه شاهد نارضایتی علی دشتی بودیم و این مسئله دیروز صورت علنی به خود گرفت طوری که آندره‌آ استراماچونی وارد عمل شد و حکم به اخراج این بازیکن داد. داستانی که به نظر می‌رسد همچنان تداوم پیدا خواهد کرد و این قصه سر دراز دارد. ماجراهایی که بهتر است خلاصه آن را به اتفاق همدیگر دنبال کنیم.

نارضایتی به خاطر چک

علی دشتی طی روزهای گذشته از بابت عدم دریافت کامل قسط اول قراردادش دلخور بود و تأکید داشت که باید قسط دوم پولش را هم بگیرد، ولی خبری از پول نبود. البته مدیران باشگاه تأکید دارند هیچ قصدی برای اذیت کسی ندارند، ولی اساساً پولی ندارند که در این مقطع بخواهند به چند نفر نگاه ویژه‌ای داشته باشند. همین مسئله باعث تداوم نارضایتی دشتی شد و کار بالا گرفت طوری که ناراحتی این بازیکن به گوش مسئولان باشگاه هم رسیده بود، ولی ترجیح می‌دادند تا وقتی خود طرف کاری نکرده، کاری به کارش نداشته باشند تا این‌که...

تمرین بی‌انگیزه

علی دشتی دیروز سر تمرین استقلال رفت، اما با حالتی ناراحت و برافروخته اعلام کرد تمرکز لازم را ندارد و پولش را می‌خواهد. به او گفتند باشگاه پول ندارد و هر وقت پول بیاید، طبق رویه موجود به همه پرداختی خواهند داشت، ولی دشتی اعلام کرد پولش را می‌خواهد و تا وقتی مطالبات خودش را زنده نکند، تمرکز لازم را نخواهد داشت. قضیه کم‌کم بالا گرفت و به گوش سرمربی تیم هم رسید. مطلع شدن استراماچونی همانا و برخورد قاطعی که سرمربی استقلال نشان داد نیز همان! در واقع کمتر کسی فکر می‌کرد مرد شماره یک آبی‌ها این‌گونه وارد جریان شده و با شاگردش برخورد کند، ولی استراماچونی دقیقاً همان کاری را کرد که خیلی‌ها منتظرش نبودند!

ساکت را بردار و برو

استراماچونی در جریان نارضایتی علی دشتی قرار گرفت و فهمید هافبک تیمش انگیزه کافی برای تمرین ندارد به همین خاطر صدایش کرد و مسئله را از خودش پرسید. دشتی از بی‌انگیزه شدن خودش حرف زد و از عدم دریافت مطالباتش گفت، اما استراماچونی تأکید کرد مشکلات مالی اگر باشد، برای همه هست و سایر بازیکنان نیز این دردسر را دارند. تازه بعضی‌ها در داخل تیم هستند که همان قسط اول را هم نگرفته‌اند، ولی بدون هیچ بهانه‌ای کار می‌کنند بنابراین باید بدون هیچ حرف و حدیثی مشکلات را بیرون زمین گذاشته و مشغول تمرین شود، اما در پایان تمرین وقتی دید دشتی همچنان انگیزه کافی برای تمرین ندارد، عصبانی شد و این بازیکن را اخراج کرد! استراماچونی تأکید کرد هرکس سر تمرین می‌آید، باید دلش با تیم باشد و اگر مشکلی هم باشد، باید همه چیز بیرون مستطیل سبز باشد.

علی دشتی دیروز قبل از تمرین کنار گذاشته شد و براساس اعلام کادر فنی، در اختیار باشگاه است تا پیرامون او تصمیم‌گیری شود. البته این‌طور که شنیدیم حتی اگر دشتی توسط باشگاه جریمه شود، باز هم بدون اجازه سرمربی تیم حق بازگشت نخواهد داشت.

نصف طلب

مسئولان باشگاه استقلال دیروز مدعی بودند علی دشتی فوق‌العاده عجولانه تصمیم‌گیری کرد و با این کار خودش را از چشم سرمربی تیم انداخت. این‌طور که آن‌ها مدعی بودند هافبک استقلال بین ۴۰ تا ۵۰ درصد از اولین قسط طلب خودش را گرفته و در قیاس با تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان تیم (در قیاس با میزان درصد دریافتی) پول بیشتری گرفته و به هیچ عنوان نباید وارد چنین ورطه‌ای می‌شد، اما این اشتباه را کرد و حالا باید تاوانش را بپردازد.

پایان با تِم فیلم هندی

داستان دشتی قاعدتاً حل‌شدنی است و به احتمال زیاد او تا پایان فصل کنار نمی‌ماند. در واقع پایان این کار با تِم فیلم هندی خواهد بود. دشتی جریمه می‌شود، تعهد می‌دهد و بازمی‌گردد... مگر اینکه اتفاقات دیگری طی روزهای آینده رخ دهد که البته در شرایط عادی احتمال وقوع آن کم است، چون نه دشتی می‌خواهد استقلال را از دست بدهد و نه استقلال می‌خواهد هافبکش راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار