دستان بسته استراماچونی در ساختار دفاعی
برای یک هفته دیگر مرد ایتالیایی بدون این که ترکیب کاملی از بازیکنان در اختیار داشته باشد بالاجبار شاگردانش را با استراتژی متفاوت به مصاف نارنجی پوشان می فرستد.
کد خبر: ۷۹۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 21 October 2019

به گزارش تابناک سمنان به نقل از  "ورزش سه"، محرومیت و مصدومیت مهره های کلیدی استقلال در ساختار تدافعی باعث شد تا برای یک بازی مهم دیگر دستان استراماچونی در ساختار تدافعی بسته باشد. مرد ایتالیایی که از استراتژی محبوب خود در این فصل رونمایی کرد به دلیل مشکلات غیرمنتظره همچنان در حسرت ترکیب کامل تیمش است تا بتواند با سیستم محبوب خود استقلال رویایی را به میدان بفرستد.


در غیاب نفراتی مثل سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروه میلیچ محروم و مصدوم استقلال امروز در مصاف با سایپا دوباره تغییر استراتژی می دهد تا با همان خط دفاع چهار نفره که سال ها در دستور کارش بود مقابل سایپا صف آرایی کند. چه بسا اگر یکی از این نفرات در جمع بازیکنان حضور داشت استراماچونی به هیچ عنوان زیر بار تغییر سیستم نمی رفت اما...


به هر ترتیب استقلال امروز بازی با سایپا را در حالی آغاز می کند که سیدحسین حسینی را به عنوان مرد شماره یک درون دروازه خواهد دید، گلری که در بازی با فجرسپاسی در جام حذفی طعم اولین کلین شیت فصل را چشید و حالا امیدوار است در لیگ برتر هم این روند را ادامه داده از زیر بار فشارها خارج شود.


در خط دفاع زوج چشمی – دانشگر تنها داشته های استراماچونی در این پست کلیدی هستند که به عنوان زوج میانی به میدان خواهند رفت. در غیاب میلیچ محروم شانس دوباره به میلاد زکی پور رو کرده است بلکه بتواند در مصاف با سایپا انتظارات را برآورده کرده و یکی از بازی های خوب خود را برخلاف هفته های قبل ارائه بدهد. در سمت راست هم کاپیتان وریا غفوری به میدان خواهد رفت تا روند روبه رشد خود را ادامه بدهد.


در مرکز زمین با آمادگی فرشید باقری احتمال این که مسعود ریگی از ترکیب خارج و استراماچونی به زوج کریمی ملی پوش و باقری میدان بدهد بسیار زیاد است، زوجی که در روزهای ابتدایی فصل تا قبل از آسیب دیدگی فرشید انتخاب های اول کادر فنی استقلال قلمداد می شدند. البته ریگی هم در این هفته ها خوب بازی کرده و شاید تنها به دلیل خستگی و فشار بازی 120 دقیقه ای با فجر جای خود را به باقری بدهد.


داریوش شجاعیان در سمت راست نقش وینگر را بازی خواهد کرد ضمن این که فرشید اسماعیلی هم در سمت چپ همین وظیفه را به دوش خواهد کشید، دو مهره ای که این روزها در ترکیب استقلال نقشی غیرقابل انکار دارند و آمادگی و روحیه بالای آنها می تواند امیدهای طرفداران این تیم برای بازگشت به کورس قهرمانی را زنده نگه دارد.


در خط حمله به احتمال فراوان مرتضی تبریزی به ترکیب اصلی بازمی گردد تا در کنار مهدی قائدی زوج امروز استقلالی ها برای گلزنی محسوب شود. شیخ دیاباته هنوز به آمادگی صد درصدی نرسیده و همین فرصتی طلایی در اختیار تبریزی قرار داده تا از آخرین برگ خود برای نشان دادن توانایی هایش بهره ببرد.


به این ترتیب می توان ترکیب احتمالی استقلال در بازی امروز را به این شرح پیش بینی کرد، ترکیبی که ممکن است در آخرین لحظه با یک یا دو تغییر روبرو شود.


سیدحسین حسینی؛ وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور؛ فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان؛ مهدی قائدی و مرتضی تبریزی.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار