رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان گفت: در ۶ ماه نخست سالجاری، حدود ۳۰۰ تن شکر به صورت دولتی در بین مردم این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۷۹۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 21 October 2019

۳۰۰ تن شکر دولتی در دامغان توزیع شد

به گزارش تابناک سمنان: اسماعیل شوکت آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شکر دولتی بنا به درخواست واحدهای صنفی به آن‌ها واگذار و زیرنظر ماموران بازرسی اصناف، توزیع شده است. 

وی ادامه داد: توزیع ۳۰۰ تن شکر دولتی با همکاری اتحادیه‌ها و با هدف تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت و کمک به اقشار هدف در این شهرستان صورت گرفته است.

شوکت آبادی به توزیع بیش از چهار هزار تن علوفه در ۶ ماه نخست سالجاری در بین دامداران دامغان اشاره کرد و گفت: کاهش دغدغه‌های دامداران از اهداف تعاون روستایی است که در این راستا، در ۶ ماه نخست امسال چهار هزار و ۱۱۷ تن علوفه در شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ تن خرمای تنظیم بازار نیز در ۶ ماه نخست امسال به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان بین توزیع کنندگان عرضه شده است.

شوکت آبادی اظهار داشت: حمایت از تولید کنندگان می‌تواند آن‌ها را به تولید هرچه بیشتر تشویق کند که در همین راستا در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۲ هزار و ۶۴۳ تن شیر تولیدی گاوداران دامغان از سوی شبکه تعاون روستایی شهرستان خریداری‌شده است.

به گفته شوکت آبادی، ۲۰ تن برنج خارجی نیز در نیمه نخست امسال در دامغان توزیع شد. 

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی روستایی زنان دامغان نیز از ابتدای سال تاکنون، توانستند در سه نمایشگاه خارج از استان شرکت و محصولات تولیدی خود را عرضه کنند.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۴ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار