گوگل به تازگی جدیدترین گوشی‌های هوشمند پیکسل خود را با نام‌های Pixel ۴ و Pixel ۴ XL معرفی کرده است.
کد خبر: ۷۹۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 21 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: گوگل به تازگی جدیدترین گوشی‌های هوشمند پیکسل خود را با نام‌های Pixel 4 و Pixel 4 XL معرفی کرده است، سری پیکسل 4 با بروزرسانی جدی نسبت به پیکسل 3 همراه است که می توان به ماژول همانند دوربین آیفون 11 Pro در عقب و سرعت تجدید صفحه 90Hz اشاره کرد، آنها از چیپست های پرچمدار کوالکام ، اسنپدراگون 855 بهره می برند و برای اولین بار در سری پیکسل ، از دوربین های دوگانه در عقب گوشی استفاده شده است که در مقایسه‌های اولیه به راحتی رقیب خود، یعنی Iphone 11 pro  را شکست داد.

Google Pixel 4

مشخصات و ویژگی های Google Pixel 4

Google Pixel 4 از نمایشگر 5.7 اینچی OLED با وضوح کامل HD + و سرعت نرخ تجدید 90 هرتز بهره می برد، پیکسل 4 XL صفحه نمایش OLED کمی بزرگتر 6.3 اینچی دارد اما با وضوح QHD + همراه است، این گوشی ها از سنسورهای امنیتی چهره مبتنی بر IR برخوردارند که جواب گوگل به سنسورهای 3D Face ID اپل است، همچنین سنسورهای Google Sole-Solution oli Motion Sense در بالای صفحه نمایش دیده می شود، این سنسورها به شما امکان می‌دهند به راحتی با پیکسل‌های جدید ارتباط برقرار کنید. پیکسل های جدید دارای لایه ای از شیشه در عقب هستند و هر دو دارای 6 گیگابایت رم و 64 GB یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی هستند.

پیکسل های جدید همراه با دستیار جدید Google است، ویژگی Motion Sense از تلفن‌های هوشمند از سنسور راداری مینیاتوری بهره می‌برد که قادر به تشخیص حرکات در اطراف گوشی شما است، این سنسور می تواند هنگام دستیابی به گوشی متوجه شده و قفل صورت را باز کند یا هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید ، تلفن را خاموش کند.

همچنین پشتیبانی از حرکات سریع وجود دارد ، که به شما امکان می دهد آهنگ های خود را هر زمان که نمی خواهید بدون باز کردن قفل گوشی عوض کنید، همچنین می توانید با استفاده از حرکات دست ، آلارم را به تعویق اندازید ، تایمر را لغو کنید ، زنگ تلفن خود را خاموش کنید و بسیاری از موارد دیگر را با این ویژگی انجام دهید، نکته قابل توجه ، یک برنامه ایمنی شخصی جدید نیز وجود دارد که در تصادف رانندگی می تواند به صورت خودکار با اورژانس یا پلیس تماس بگیرد که البته به احتمال قوی این قابلیت در ایران کاربرد نخواهد داشت و همانطور که پیش بینی می‌شد، Pixel 4 اندروید 10 را اجرا می‌کند.

نمونه تصویر گرفته شده با پیکسل 4 در تاریکی مطلق

در بخش دوربین ، پیکسل های جدید دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پشت هستند که با یک سنسور تله فوتو ثانویه 16 مگاپیکسلی همراه است. دوربین‌های عقب همچنین عملکردهایی مانند قرار گرفتن در معرض دوگانه ، Super Res Zoom ، Night Sight ، Live HDR + و موارد دیگر را ارائه می‌دهند که به نظر کارشناسان دوربین Pixel 4 شاهکار دوربین‌ها است، در قسمت جلویی سری Pixel 4 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برخوردار است که در کنار سنسورهای Soli قرار گرفته است، هر دو تلفن هوشمند IP68 دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. سرانجام ، پیکسل 4 توسط باتری 2،800 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود ، در حالی که پیکسل 4 XL از یک باتری 3،700 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن Google Pixel 4

سری گوگل پیکسل 4 از امروز به صورت پیش سفارش موجود شده است و از 24 اکتبر به فروش می رسد، Pixels جدید در دو نوع رنگ Really Black ، Clearly White  آماده خواهد بود و یک نسخه محدود Oh So Orange نیز برای این گوشی وجود دارد.

قیمت برای Pixel 4  در (799 دلار) تعیین شده است، در حالی که پیکسل 4 XL با (899 دلار) ارائه می شود.

منبع: قدس آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار