دست یافتن به رکورد گلزنی پله در تاریخ فوتبال این روز‌ها به یکی اصلی‌ترین اهداف ستاره پرتغالی دنیای فوتبال تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۹۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 21 October 2019

رونالدو در سودای شکست رکورد ماورایی پله

به گزارش تابناک سمنان: در روزهایی که کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه یوونتوس ایتالیا سخت مشغول گلزنی در تمام عرصه ها برای تصاحب رکورد های حال حاضر فوتبال جهان است.

اما به نظر می رسد رکورد یک بازیکن برای رونالدو پرتغالی به هدفی دشوار تبدیل شده است که شاید تا پایان زمان حرفه ای دنیای فوتبالش به آن نرسد.

 ادسون آرانتس دو ناسیمیونتو ملقّب به «پله» ستاره بی چون چرای دنیای فوتبال برزیل در طول فعالیت فوتبال خود در تیم ملی برزیل و فوتبال باشگاهی اش موفق شده تا گل ۱۲۸۴ به ثمر برساند. رکوردی که شاید اگر رونالدو در هر دیدار چندین گل هم بزند باز هم مدت زمان بسیاری طول می کشد تا او به این تعداد از گلزنی برسد.

ماشین گلزنی فوتبال برزیل در طول فعالیت خود علاوه بر حضور در خط حمله تیم ملی برزیل، در باشگاه های کاسموس آمریکا و سانتوس برزیل نیز به میدان رفته بود که در نهایت گلزنی های متعدد او در زمان خداحافظی اش از دنیای فوتبال ۱۲۸۴ گل بود.

اما حالا باید منتظر بود و دید آیا رونالدویی که به تازگی  ۷۰۱ گله شده ،هنوز توانایی حضور در رقابت‌های باشگاهی را  در سال های آینده دارد و به رکورد پله مشهور خواهد رسید یا نه؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار