مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:
مجتبی جانعلی گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سال ۹۸ در این استان برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۷۹۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 21 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با شعار «پیش به سوی ایران فعال» از بیست و ششم مهر آغاز شد و تا دوم آبان ادامه دارد.

او افزود: برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می‌تواند سلامتی و تندرستی جامعه و در نتیجه کاهش هزینه‌های سلامت را به دنبال داشته باشد.

جانعلی، به ضرورت افزایش تعامل دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی تاکید و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برای برگزاری هفته تربیت بدنی مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی در استان سمنان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: گلباران گلزار شهدا و تجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمان‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دیدار با نماینده، ولی فقیه و خانواده‌های شهدای ورزشکار، تجلیل از کارکنان این اداره کل و افتتاحیه رقابت‌های ورزشی به صورت همزمان در استان از برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش است.

او افزود: رقابت‌های قرآنی، همایش‌های پیاده روی و کوهنوردی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در سمنان از دیگر برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: افزایش همکاری و هماهنگی مسوولان استانی با هدف جذب اعتبارات برای رفع مشکلات هیات‌های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران ضرورت دارد.

استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری ۴۱ هزار و ۷۴۷ ورزشکار بیمه شده در سال ۹۷ داشت، ۲ هزار و ۱۴ مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار