وزیر کشور؛
وزیر کشور گفت: تمامی تدارکات لازم برای بازگشت زوار اندیشده شده ولی فقط با توجه به اینکه ۶۵ درصد زوار با خودروهای شخصی به مرزها تردد کرده اند، از زائران تقاضا داریم با آرامش و و صبر و حوصله سفر خود را به مقصد انجام دهند.
کد خبر: ۷۸۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 17 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ رحمانی فضلی  با اشاره به اینکه ۶۵ درصد زوار با خودروهای شخصی به مرزها تردد کرده اند، گفت: از زائران تقاضا داریم با آرامش و و صبر و حوصله سفر خود را به مقصد انجام دهند. عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز پنجشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: با همراهی خود مردم و زائران به خوبی سفر بازگشت زائران اربعین تاکنون مدیریت شده است.

وی افزود: با برنامه های ریزی های انجام و همکاری خوب مردم نگرانی ها بابب بازگشت زائران رفع شده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در مرزها روان است، افزود: خروجی مرزهای کشور دیروز ۶۰ هزار نفر بوده ورودی ۲۸۰ هزار نفر بوده است.

رحمانی فضلی افزود: امروز نیز تا ظهر ۱۷۰ هزار نفر ورودی و ۲۰ هزار نفر خروجی در مرزهای چهارگانه کشور ثبت شده است.
وی ادامه داد: این نشان دهنده این است که با تدبیر و همکاری مردم سفرها به خوبی در حال انجام است، در عین حال تمامی امکانات و وسایل حمل و نقل در مرزهای برای جابجایی زوار فراهم شده است.

وی گفت: تمامی تدارکات لازم برای بازگشت زوار اندیشده شده ولی فقط با توجه به اینکه ۶۵ درصد زوار با خودروهای شخصی به مرزها تردد کرده اند، از زائران تقاضا داریم با آرامش و و صبر و حوصله سفر خود را به مقصد انجام دهند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار