رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان گفت:۱۰۰ بنگاه اقتصادی برای اجرای طرح تاپ اعلام آمادگی کرده اند و این استقبال موجب شد تا اصفهان رتبه نخست اجرای طرح تاپ را در کشور کسب کند.
کد خبر: ۷۸۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 17 October 2019

ایرج موفق اجرای این طرح با محوریت توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار را در تحقق رونق تولید در استان موثر دانست و گفت: ۱۰۰ بنگاه اقتصادی برای اجرای طرح تاپ اعلام آمادگی کرده اند و این استقبال موجب شد تا اصفهان رتبه نخست اجرای طرح تاپ را در کشور کسب کند.

ایرج موفق افزود: براساس ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۳۹ بنگاه اقتصادی برای سهمیه استان در اجرای این طرح در نظر گرفته شد، اما تاکنون یکصد بنگاه در بخش‌های مختلف در سراسر این استان برای اجرای در این طرح اعلام آمادگی و ثبت‌نام کردند.

او گفت: این استقبال نشان از شناخت بنگاه‌های استان نسبت به اهمیت تعامل بیشتر بین صنعت و دانشگاه و همچنین کاربردی شدن یافته‌های علمی و فناوری دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، این طرح را از پروژه‌های ویژه و دارای اولویت این استان معرفی کرد.

او بیان داشت: این طرح برای دانش‌آموختگان مشمول خدمت سربازی، دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، اعضای هیات علمی دانشگاه و افرادی که پروژه‌های خود را در بنگاه اقتصادی اجرا می‌کنند شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار