معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان خبرداد؛
رضا علی‌اصغری گفت : ۲۶۶ ایستگاه توزیع برق در این استان به همت متخصصان سمنانی احداث و بهسازی می شود.
کد خبر: ۷۸۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 17 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: رضا علی‌اصغری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : به‌منظور تغذیه برق مشترکان جدید و همچنین پایداری پست‌های برق، طرح احداث و بهینه‌سازی ۲۶۶ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق در استان سمنان از آغاز امسال تاکنون عملیاتی شده است.

او افزود: نصب و بهره‌برداری از ۹۴ پست هوایی و دو ایستگاه زمینی و همچنین اصلاح و بهسازی ۱۷۰ دستگاه ترانس بـرق توسط واحد‌های اجرایی این شرکت در استان سمنان به اجرا درآمده است.

علی‌اصغری با بیان اینکه احداث و بهینه‌سازی ۵۱ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته بوده، تصریح کرد: طرح اصلاح ۴۴ هزار متر از این خطوط از زمره اقدامات اجرایی شده در استان است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه طرح توسعه ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی جدید از شروع سال جاری تاکنون به انجام رسیده، اظهار کرد: در راستای پایداری خطوط برق‌رسانی، ۴۲ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف استان بهسازی شده است.

او با اعلام اینکه ۴۵۳ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان نصب شده، یادآور شد: در مدت زمان قیدشده، اصلاح ۳۵۱ سرچراغ نیز به انجام رسیده است.

علی‌اصغری افزود: برای اجرای طرح‌های توسعه و احداث ذکرشده در مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌های استان، ۱۷۰ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار