سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه، با حضور گروه‌های نمایشی از هفت شهرستان استان سمنان در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 16 October 2019

به گزارش تابناک سمنان : حسین نصیری مسؤول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان گرمسار گفت: سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه، با حضور گروه‌های نمایشی از شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان، در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

او افزود: در این جشنواره، در بخش نمایش صحنه‌ای ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد، ۶ اثر به مرحله نهایی راه خواهد یافت و در بخش نمایش خیابانی نیز از بین ۱۹ اثر ارسال‌شده، تعداد هشت اثر در مرحله نهایی مورد قضاوت و داوری قرار می‌گیرد.

مسؤول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان گرمسار تصریح کرد: نمایش‌های خیابانی در مکان‌های اصلی و پرتردد شهر و نمایش‌های صحنه‌ای در سالن‌های آمفی‌تئاتر بهار و خورشید تابان اجرا می‌شود.

نصیری بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای خورشید تابان شهر گرمسار برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار