سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرمربی این تیم با تمام بازیکنان ارتباط بسیار خوبی دارد.
کد خبر: ۷۸۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 14 October 2019

خلیلی: کالدرون را با برانکو مقایسه نکنید/ باید به علیپور کمک کنیم

به گزارش تابناک سمنان: ‌محسن خلیلی، درباره شرایط پرسپولیس بعد از گذشت شش هفته از لیگ، اظهار کرد: اگر به آمار نگاه کنیم، هفته به هفته وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود. طبیعتا وقتی تفکر جدیدی وارد تیم می‌شود، شاهد ناهماهنگی هستیم. در شش هفته ۴ بازی بسیار سخت داشتیم و در این ۴ بازی سخت، متاسفانه در ۳ بازی با بدشانشی باختیم. به طور مثال در دیدار برابر پدیده، واقعا روی یک بدنشانسی باختیم، چون می‌توانستیم با یک امتیاز از مشهد برگردیم. حال هم بعد از چند روز تعطیلی، وضعیت خوبی داریم و تمرینات تاکتیکی پیگیری می‌شود تا ان‌شاءالله با امید به آینده روند خوبی را داشته باشیم.

او درباره مقایسه برانکو ایوانکوویچ با گابریل کالدرون، هم گفت: همیشه گفته‌ام نباید هیچ مربی‌ای را با مربی دیگر مقایسه کرد. چون هر در هر زمانی، شرایط کامل متفاوت است. بهترین کاری که الان می‌توان انجام داد، این است که هواداران صبر کنند و از تیم حمایت کنند تا رونند نتایج خوب دوباره آغاز شود. ما فصل قبل مربی بزرگی داشتیم و الان هم مربی بزرگی داریم. کالدرون کاربلند و سخت‌کوش است و به همین خاطر انتظار داریم با صبوری و حمایت، روز‌های خوبی را کنار این مربی رقم بزنیم.

خلیلی به حواشی اخیر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تیم بزرگ و پر هوادار، همیشه درگیر حواشی خاصی است. من به عنوان بازیکن تجربه این حواشی را داشتم و الان به عنوان مدیر این حواشی را تجربه می‌کنم، اما با همدلی که در تیم وجود داشت، توانستیم، این حواشی را مدیریت کنیم. کسانی که قصد داشتند از فرصت‌ها سوء استفاده کنند و مقاصد شخصی خودشان را پیاده کنند، نتوانستند به اهداف خود برسند. از ابتدای فصل کسانی که می‌خواستند حاشیه‌سازی کنند، می‌گفتند فلان بازیکن با سرمربی مشکل دارد و سعی می‌کنند با دامن زدن به این حواشی، کار را سخت کنند، اما ما در اردوی ترکیه دیدیم سرمربی با هیچ بازیکنی مشکل نداشت. به طور مثال درباره سید جلال حسینی مطالبی مطرح می‌شد، اما کالدرون در اردوی ترکیه از او استفاده کرد و حتی در دو دیدار ابتدایی لیگ هم به این بازیکن میدان داد. بعد از دو بازی لیگ، سید جلال حسینی مصدوم شد و با توجه به این که او فشار زیادی را تحمل می‌کرد، پیش‌بینی می‌شد که مصدوم شود. بعد از مصدومیت سیدجلال حسینی کادر فنی ریسک نکرد و به همین خاطر به این بازیکن استراحت داد. ما شاهد ارتباط خوب کادر فنی با تک تک بازیکنان هستیم و حاشیه‌ساز‌ها بدانند به خاطر این ارتباط خوب، هیچ اختلافی را نمی‌توانند به وجود بیاورند.

او در ادامه با بیان این که علی علیپور در دو فصل اخیر قابلیت‌هایش را نشان داده است، عنوان کرد: همان‌طور که علیپور در طول دو فصل اخیر به ما کمک کرد تا قهرمان لیگ شویم، الان که با بدشانسی در گلزنی موفق نبوده، ما باید کمک کنیم تا این بدنشانسی از خط حمله ما دست بردارد و توپ‌های ما به گل تبدیل شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که به جونیور براندائو مطرح می‌شود هم گفت: همه بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد دارند، سرمایه‌های باشگاه هستند و ما وظیفه داریم از آن‌ها حمایت کنیم تا بیش‌ترین کارایی را برای تیم داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار