مسئول قرارگاه اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه از زائران اربعین حسینی خواست تا با چند ساعت تاخیر به مرزهای خوزستان مراجعه نمایند.
کد خبر: ۷۸۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 10 October 2019

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و مسئول قرارگاه اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه  گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده و کمبود خودرو در بخش عراقی مرز چذابه و نبود آمادگی از سوی کشور عراق، زائران اربعین حسینی با چند ساعت تاخیر به مرز‌های شلمچه و چذابه مراجعه نمایند. 

او افزود: امسال با توجه به حذف روادید، استقبال زائران برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بیش از پیش افزایش یافته است و جمعیت چشمگیری در حال خروج از کشور و ورود به کشور عراق هستند.

حسین زاده اظهار داشت: علیرغم برگزاری جلسات متعدد با طرف عراقی و قول مساعد برای تامین امکانات، اما امکاناتی که کشور عراق برای این ایام آماده کرده بودند، پاسخگوی این تعداد زائران نیست.

این مقام مسئول از زائران خواست، با تاخیر به سوی مرز‌های شلمچه و چذابه در خوزستان حرکت کنند تا بتوانیم امکانات لازم برای خروج آن‌ها را فراهم نماییم.

مسئول قرارگاه اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه از زائران اربعین حسینی تصریح کرد: بزودی این مرز‌ها از سوی طرف عراقی باز خواهند شد و تردد زائران برای سفر به کربلا و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سرگیری می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار