لحظه به لحظه با یک اتفاق ویژه در تهران
دیدار تیم های ایران و کامبوج تحت‌تاثیر حضور نزدیک به ۴۰۰۰ هوادار بانو در استادیوم آزادی است.
کد خبر: ۷۸۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 10 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، این یک روز تاریخی در فوتبال ایران است. پس از سال ها در استادیوم هرچند که به صورت محدود و با فشار فیفا، اما به هر حال به روی بانوان باز شده و آن ها می‌توانند بازی تیم ملی کشورشان را از نزدیک نگاه کنند. بلیت فروشی این بازی انجام شده و ۴ جایگاه در اختیار بانوان خواهد بود و نکته جالب این که در فاصله چند ساعت تا شروع بازی، برخی از هواداران وارد جایگاه‌ها شده‌اند.

 

اینجا محمد همتی، رها پوربخش و دیگر اعضای تحریریه ورزش سه، حواشی این رویداد مهم را به صورت لحظه به لحظه پوشش خواهند داد؛ با ورزش سه همراه باشید.

 

 

۱۲:۵۰ - چند دختر اصفهانی یک روز قبل از بازی خودشان را به استادیوم رسانده بودند. آنها در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار همشهری گفتند از اینکه تابوی ورود زنان شکسته شده خوشحالند. پیش از این تنها در برخی از بازی‌ها بزرگ مانند داربی، تماشاگران یک روز قبل از بازی جلوی در استادیوم جمع می‌شدند.

 

۱۲:۴۴ - حمید خواجه نژاد مسئول روابط عمومی معاونت سیما با تکذیب عدم پخش بازی ایران و کامبوج به ایرنا گفت: برای پوشش بازی تعدادی از همکاران خانم خبرگزاری صدا و سیما در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

 

۱۲:۴۰-علی ربیعی سخنگوی دولت در توییتر خود نوشت: تجربه من نشان می‌دهد در تاریخ تحولات اجتماعی، همواره افراطی‌گری مارا یک گام به پیش و چندگام به عقب رانده است. در استادیوم های ما گاهی آلودگی های هیجانی کلامی وجود دارد. باید چنان فرهنگ والایی نشان دهیم که هیچ بهانه ای به دست بهانه‌جویان نیفتد.

 


 

۱۲:۳۶ - علی دایی: جای شکرش باقی که با فشار فیفا، بانوان به بخشی از حق خود رسیدند.

 

12:34 - ایران و کامبوج تنها دو بار با یکدیگر باز کرده اند و هر دو در جام ملت های 1972؛ ایران هر دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت. از آن مسابقه 47 سال گذشته است.

 

12:32 - یوری ژورکائف، نماینده سرشناس فیفا و همراهانش از سه‌شنبه وارد تهران شده‌اند. قرار است آنها بر نحوه رفتار فدراسیون فوتبال ایران در مورد ورود زنان نظارت کنند. این گروه دیروز از استادیوم آزادی بازدید کردند و حتی در کنفرانس خبری مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایر:ان حاضر شدند. با وجود این هنوز هیچ اظهارنظری از آنها منتشر نشده است.

 


 

۱۲:۳۰ - پست قدیمی اینستاگرام امیر قلعه نویی که مریوط به ماهها پیش است.آنچه امروز به دست آمده حاصل مطالبه ای طولانی از سوی اکثر فوتبالیها و ورزشی هاست.


 

۱۲:۲۰ - توییت افشین خماند روزنامه نگار ورززشی درباره موضوع فنس کشی درورزشگاه آزادی. فنس ها از قدیم بوده و چیز جدیدی نیست.

 

۱۲:۱۵ - این فریمی است که از بازی پرسپولیس - کاشیما به ثبت رسیده. وقتی دختران پرسپولیسی پشت در منتظر بودند تا وارد استادیوم شوند. البته امروز برخلاف بازی فینال لیگ قهرمانان، بلیت فروشی انجام شده است.


 

۱۲:۱۰ - جلد روزنامه ایران ورزشی طرحی از شهاب جعفرنژاد است که امروز حسابی وایرال شده.با این تیتر:تیم ملی تمام ایران.

 

۱۲:۰۵ - به جز رسانه‌های خارجی که به خاطر حضور زنان در بازی ایران - کامبوج روز پنجشنبه به ایران می‎آیند، استقبال سفرای کشورهای دیگر از این بازی هم در نوع خود جالب است. سفارت خانه دانمارک قصد دارد با ۱۵ نفر به استادیوم آزادی برود و رکودزنی کرده است. سفارت بلژیک در رتبه بعدی قرار دارد!


 

۱۲:۰۰ - اولین تصویر از استادیوم آزادی؛ بانوان وارد ورزشگاه شده اند و در سکوها مستقر می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار