مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان:
کد خبر: ۷۸۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 10 October 2019
ممنوعیت جا به جایی محموله‌های گندم در سمنان برداشته شد

تابناک : مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: جا به جایی محموله‌های گندم از سمنان به نقاط مختلف کشور، با توجه به پایان فصل برداشت این محصول راهبردی، منع قانونی ندارد.

محمدباقر منوچهری روز پنجشنبه  افزود: در فصل خرید تضمینی، جا به جایی گندم از سمنان به نقاط مختلف کشور ممنوع بود که با تصویب کارگروه تنظیم بازار و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان این محدودیت برداشته شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به خرید تضمینی بیش از ۹۰ هزار تن گندم در استان سمنان مشکلی در تامین این محصول راهبردی و اساسی تا ماه‌های آینده وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ادامه داد: موجودی سیلو و انبارهای ذخیره گندم در شهرستان‌های سمنان و شاهرود تکمیل است و وضعیت ذخیره گندم استان سمنان در شرایط مطلوب است.
منوچهری تصریح کرد: براساس آمار سالانه ۱۵ تا ۲۰ درصد از گندم‌های خریداری شده به صورت تضمینی در واحدهای صنفی و صنعتی استان استفاده می شود.
وی اضافه کرد: قیمت فروش گندم به واحدهای صنعتی و صنفی از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی ۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: کیفیت آردهای تولیدی در کارخانه‌های آرد استان  با نظارت‌های اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مطلوب است.
در استان سمنان بیش از ۸۰۰ واحد نانوایی آزادپز و یارانه‌ای فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار