مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛
محسن مسعودیان راد گفت: مردم استان بالغ‌بر چهار میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
کد خبر: ۷۸۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 09 October 2019

به گزارش تابناک ،  محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد سمنان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه مردم استان طی شش‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، ابراز داشت: این کمک‌ها در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی فرزندان ایتام و محسنین هزینه شده است.

او ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان سال گذشته طی مدت مذکور سه میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، افزود: مقایسه این دو آمار رشد ۴۴ درصدی کمک‌های مردم استان به فرزندان معنوی خود در طرح‌های ایتام و محسنین را نشان می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۸۱۶ یتیم تحت پوشش این نهاد قرار دارند، ابراز داشت: سرانه دریافتی هر یتیم در استان بیش از ۳۶۰ هزار تومان است که این رقم بیشتر از میانگین کشوری را شامل می‌شود.

مسعودیان راد ضمن بیان اینکه دو هزار و ۴۶۵ کودک در طرح محسنین و شفا تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند، تصریح کرد: این افراد میانگین ماهانه ۱۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند و شامل افرادی است که پدر خانواده بنا به دلایلی نظیر بیماری، زندانی و ازکارافتادگی قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار