کد خبر: ۷۸۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 09 October 2019

کتاب دست دوم

مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان از افتتاح نمایشگاه آثار " نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن " در کتابخانه مرکزی دانشگاه سمنان خبر داد.

به گزارش تابناک؛ دکتر رحمان معرفت در حاشیه این نمایشگاه با اعلام این خبر افزود: در مجموع 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری 30 اثر برای ارائه در این نمایشگاه  انتخاب شد.

وی با بیان اینکه آثاری از استان‌های مختلف کشور به این جشنواره ارسال شده است افزود: آثار ارائه شده در حوزه ه کتاب ، مطالعه و خواندن  است و به مدت شش روز در طبقه دوم کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد برپاست .

مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم افراد و دانشجویان آزاد است اظهار داشت: علاقه مندان می توانند  تا 21 مهر از ساعت هشت صبح تا پایان وقت اداری از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان نمایشگاه کتابی در این دانشگاه برپا شده که کتاب‌های دست دوم و مورد نیاز دانشجویان در آن عرضه شده است .

 در این نمایشگاه دانشجویانی که کتاب‌های دست دوم خود را نیاز ندارند، آنها را با قیمت پائین‌تر در این نمایشگاه عرضه کرده اند .

در این نمایشگاه که هر ساله و با هدف تسهیل خرید کتاب، خصوصا برای دانشجویان جدیدالورود برپا می‌شود، دانشجویان ترم‌های بالاتر کتاب‌های خود را همراه با قیمت پیشنهادی به دفاتر انجمن اسلامی تحویل و پس از فروش ، مبلغ کتب به فروش رسیده به صاحبان کتابها پرداخت و کتب به فروش نرسیده به دانشجویان عودت داده می‌شود.

این نمایشگاه که با عنوان پاره پاره ، هفتمین دوره برگزاری خود را سپری می کند ، جنب پردیس شهدای دانشگاه برپا شده  و تا 17 مهر از ساعت هشت صبح تا ساعت 18 به روی علاقه مندان گشوده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار