همایش اصناف و پلیس
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ایجاد مرکز هشدار الکترونیک (مها) به‌عنوان اولویت در دستور کار پلیس این استان قرار دارد
کد خبر: ۷۸۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 08 October 2019

ایجاد مرکز هشدار الکترونیک در دستور کار پلیس استان مرکزی است

سرهنگ «حسن مفخمی» روز سه‌شنبه در همایش اصناف و پلیس که با حضور فرماندهان انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد، افزود: در مرکز الکترونیک سامانه اطلاع رسانی، اعلام خطر آنلاین و هوشمند است که به صورت ۲۴ ساعته با کمک حسگر‌های حرکتی و لرزشی هر نوع تهدید از جمله سرقت و زورگیری را حین حضور و یا غیبت مالک به مرکز پلیس اعلام شده و نزدیک‌ترین گروه به محل اعزام می‌شود.
وی ادامه داد: هوشمندسازی پلیس از ۱۰ سال گذشته آغاز شده و با توجه به وضعیت و توسعه فناوری جدید باید برای مقابله با تهدید‌ها و افزایش امنیت این روند در اتحادیه ها، اصناف و پلیس پررنگ‌تر شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزایش هرچه بیشتر همکاری و همبستگی بین پلیس و دستگاه‌های مختلف را کلید مقابله با تهدید‌ها و افزایش هرچه بیشتر امنیت در جامعه دانست و گفت: کاهش تخلفات و افزایش هرچه بیشتر امنیت در جامعه با خودداری از جزیره‌ای عمل کردن و افزایش هرچه بیشتر تعامل و حساسیت بین دستگاه‌ها ایجاد می‌شود.

سرهنگ مفخمی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «رونق تولید»، مقابله با قاچاق کالا برای افزایش تولید از جمله مهمترین برنامه‌های پلیس در سال جاری است.

وی ادامه داد: تحقق شعار امسال، مقابله با قاچاق کالا و ایجاد رونق تولید و درآمد اقتصادی در واحد‌های تولیدی استان مرکزی و کشور با اتحاد، همدلی و همبستگی بین‌بخشی محقق می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اصناف و نیروی انتظامی برای رفع مشکلات در کنار یکدیگر قرار دارند.

«جمشید زند» افزود: تعاملی مطلوب بین اصناف استان مرکزی و نیروی انتظامی  وجود دارد و اصناف این استان همکاری و تعامل با پلیس را برای افزایش امنیت و مقابله با تهدید‌ها در دستور کار خود قرار داده‌اند.

۱۱ تا ۱۷ مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار