کد خبر: ۷۸۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 07 October 2019

 تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از اجرایی شدن بیش از چهار هزار و 450 طرح اشتغال طی چند سال اخیر در کمیته امداد این استان خبر داد و گفت: امسال تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان دو برابر شده است.

به گزارش تابناک، علیرضا خدابنده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: بیشترین اشتغال ایجاد شده امسال در حوزه مشاغل روستایی و عشایری بوده است.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغالزایی در این استان خاطرنشان کرد: در 6 ماهه اول امسال بالغ بر۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان داده شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات زمینه ۴۵۴ فرصت شغلی در شش ماهه نخست امسال شده ادامه داد: ۴۵۴  فرصت شغلی بااعتبار ۱۶ میلیارد  تومان برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در شش ماهه نخست سال جاری ایجادشده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۷۰ درصد از مشاغل ایجادشده در سال جاری برای مناطق روستایی بوده است، افزود: خوشبختانه امسال با رشد دو برابری تسهیلات اشتغال زایی شاهد تحول در این بخش بودیم.

 خدابنده خاطرنشان کرد:عمده مشاغل ایجاد شده در قالب طرح خدماتی، طرح دامپروری،طرح کشاورزی،  طرح صنایع‌دستی و طرح صنعتی و معدنی و...بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 6 ماهه نخست سال  گذشته ۳۵۷ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان با اعتبار هفت میلیارد تومان ایجاد شده است تصریح کرد: از لحاظ اعتباری با رشد دو برابری همراه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۴۵۴ طرح اشتغال تحت نظارت کمیته امداد استان سمنان پایش و نظارت می‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار