مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 2-1 مقابل اینتر، تاکید کرد که تیمش همچنان باید بهتر از این شود و بازیکنانش باید با تاکتیک های او سازگار شوند.
کد خبر: ۷۸۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 07 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، یوونتوسی ها که تا پیش از دیدار امشب با دو امتیاز اختلاف، پشت سر اینتر در رتبه دوم قرار داشتند، امشب موفق شدند با گل های پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین، در سن سیرو اینتر را شکست بدهند. تک گل اینتر را هم لائوتارو مارتینس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما نتوانست مانع از شکست نرآتزوری شود.

ساری در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" رسیدن به صدر جدول در این مقطع معنای چندانی ندارد. مهمترین مسئله این است که ما خوب بازی کردیم، با شخصیت و مصمم؛ مقابل تیمی که تا پیش از این در هر دیدارش به پیروزی رسیده بود. ما خوب بازی را شروع کردیم و در جو پر تب و تاب اینجا، نگرش درستی داشتیم؛ بنابراین این نشانه خوبی است."

گل ایگواین بعد از 24 پاس پیاپی و سریع به ثمر رسید که نمونه ای از سبک ویژه تیم های ساری معروف به "ساری بال" بود.

سرمربی یووه در این مورد گفت:" یک تیم باکیفیت می تواند چنین گلی بزند. وقتی پاسکاری، شناور شد، گل و موقعیت گلزنی به عنوان نتیجه مستقیم آن از راه می رسد.

 

 

 

فکر می کنم این تیم گام های مهمی در مورد پاسکاری برداشته است. آنچه ما نیاز داریم این است که بر بازی مسلط شویم، در زمین برتری داشته باشیم، بهتر پرس کنیم و ابتکار حمله را از حریف بگیریم؛ بنابراین می توانیم همه زمان مان را در زمین حریف سپری کنیم.

احساس می کنم که می توانیم بیش از این پیشرفت کنیم. این یک پروسه تدریجی است. تیم بازیکنان خوبی دارد و بسیار پرقدرت است؛ این به آن معنی است که ما می توانیم نتایج خوبی بگیریم؛ حتی اگر 100 درصد بی نقص بازی نکنیم."

ساری همچنین در مورد اینکه چرا تنها 9 دقیقه از کریس رونالدو، پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین به طور همزمان استفاده کرد، گفت:" در آن دقایق، ما تیم برتر زمین بودیم و به نظرم ناعادلانه بود اگر پیروز نمی شدیم؛ بنابراین برای دقایقی این ترکیب را استفاده کردیم.

با این وجود، پس از لحظاتی من احساس کردم که تیم حریف بازی را در دست گرفت بنابراین بار دیگر تعویض کردم."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار