اصلأ همه نمایندگان یک راست رئیس مجلس شوند وقتی قرار است استان همیشه از هر نظری فقر و بیکاری اوّل و از نظر رفاه و شادابی آخر باشد «بود و نبود» شما در مجلس چه فرقی به حال مردم می‌کند.
کد خبر: ۷۸۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 06 October 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ ایرانی‌ها مردمانی نجیب و با گذشت هستند، صبور و مقاومند، می‌بخشند و می‌گذرند، ولی فراموش نمی‌کنند بر اساس آموزه‌های ملّی و دینی خود اجازه نمی‌دهند از یک سوراخ دوبار گزیده شوند اجازه نمی‌دهند کسی یا گروهی آنها را به بازی بگیرد ایرانی در طول تاریخ نشان داده‌اند برای کشورش جان می‌دهد و در بزنگاه‌های تاریخی ، بر سر دو راهی‌ها بهترین راه را انتخاب می‌کند.

با نمایندگان فراموش کار چه باید کرد؟!

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، مجلسی که به تعبیر امام راحل(ره) باید عُصاره فضائل ملّت باشد.
عصاره‌ی فضائل ملّت در کلام نورانی حضرت روح الله یعنی بهترین‌های هر شهر و استان از نظر علم و اخلاق، از نظر تعهّد و تخصّص حال که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای عزیز شرایطی فراهم شده است تا مردم خادمان و نمایندگان خود را مستقیماً انتخاب کنند، خوب است بهترین‌ها را انتخاب و به مجلس بفرستیم.
مجلسی بسازیم در شأن و اندازه ملّت ایران مجلسی که عصاره فضائل ملّت باشد، انتخاب صحیح سخت نیست کافیست به بیانات امام راحل و مقام معظّم رهبری به عنوان چراغ راه توجّه کنیم کافیست فریب لیست‌های پیشنهادی گروه‌ها و افرادی که حال و احوالشان معلوم است را نخوریم.
کافیست به عملکرد نمایندگان دوره‌های قبل ، به سخنرانی‌های که داشتند، به وسواس و پی‌گیری های که می‌کردند نگاهی بیندازیم.
استان عزیز هرمزگان به حقّ با این همه نعمت و برکت خدادادی با ۱۲۰۰ کیلومتر ساحل بکر، داشتن جزایر زیبا و توریستی و دارا بودن بزرگترین شیلات کشور، فعّالترین بنادر از نظر واردات و صادرات، بزرگترین منابع آلومینیوم و معادن متعدد دیگر تا هزاران موهبت خدادادی عظیم و از همه مهمتر داشتن مردمانی نجیب و صبور چرا باید فقیرترین استان کشور پس از سیستان و بلوچستان باشد؟ از نمایندگان دوره‌های قبل مجلس بپرسیم برای استان و مردمش چه کردید؟ چرا فقیرترین و بیکارترین هستیم؟ هرمزگانی صبور و شریف با این همه موهبت چرا باید در کشور آخرین باشد!.
ما نمایندگانی نمی‌خواهیم که در طی دوره نمایندگی خود از مردم فاصله بگیرند و فقط به مال اندوزی خود و انباشت ثروت برای اطرافیانشان بپردازند.
نمایندگانی که افتخار آنها چند دوره حضور در مجلس یا فقط عضویت خالی در کمیسیون‌هایی که هیچ تخصصی در این ندارند باشد واقعاً برای استان و مردمانش چه کرده‌اند ؟ خب چرا هرمزگان فقیرتر شد ؟
اصلأ همه نمایندگان یک راست رئیس مجلس شوند وقتی قرار است استان همیشه از هر نظری فقر و بیکاری اوّل و از نظر رفاه و شادابی آخر باشد «بود و نبود» شما در مجلس چه فرقی به حال مردم می‌کند.
وقت آن است که مردم نمایندگان مبتلا به فراموشی و آلزایمر را کنار گذاشته و افرادی را انتخاب کنند که قبل از نماینده شدن و بعد از نماینده شدن یک رنگ و یک رو باشند.
نمایندگانی بتوانند مایه مباهات استان و سر بلندی هرمزگانی باشند نه دستگاهی برای گرفتن رانت از مسئولین اجرائی و گماشتن اطرافیان خود به مناصب دولتی، مایه شرمساری است که هرمزگان فقیرترین استان کشور پس از سیستان و بلوچستان باشد و نمایندگانش خدای ناکرده در استان دارای کارخانه و کارگاه به نام خود ، وابستگانشان و در شمال شهر تهران خانه‌های چند 100 میلیاردی داشته باشند؟!.
نمایندگان محترم متوجّه باشند که با پول ، خانه بزرگ ، کارخانه ، خریدن مدرک و فرستادن بچه‌هایتان به خارج کشور بزرگ و شریف نمی‌شوید.
عنوان فقیرترین و بیکارترین استان کشور مهر بی‌کفایتی بر پیشانی شما آیا نمی‌کوبد؟! وقت آن است که مردم شریف هرمزگان نمایندگانی را به مجلس بفرستند که به جای آبادی خانه‌هایشان به آبادی استان و رونق آن اهتمام ورزند.
وقت آن است، آدم‌های که کارنامه‌های غیرقابل قبول و «صد در صد» مردود دارند را برای همیشه کنار بگذاریم و فریب شعارهای انتخاباتی این افراد را نخوریم.
وقت آن است که هر کاندیدای را که بخواهد با کارت شارژ ، برگزاری کنسرت ، دادن ضیافت شام در هتلها و باب اسفنجی به مجلس برود را مفتضح و از آنها دوری بجوئیم نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که متعهّد و متخصّص بوده و دچار خود کم‌بینی نباشند.
انتهای پیام/*

برچسب ها: نمایندگان مجلس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حکاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
»ا مردم فراموشکاری هستیم
باز می ان وعده و وعید می دن وما باز ه اونا رای می دیم
نگران نباش تابناک جان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار