مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سفر هم استانی‌هایی که مرز مهران را برای بازگشت از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ مهرماه برگزیدند، دومرحله‌ای می باشد افزود: بر این اساس زائرین ابتدا از مرز مهران به شهر کرمانشاه منتقل‌شده و ازآنجا به استان سمنان عزیمت می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 03 October 2019

 به گزارش تابناک سمنان:

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سفر هم استانی‌هایی که مرز مهران را برای بازگشت از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ مهرماه برگزیدند، دومرحله‌ای می باشد افزود: بر این اساس زائرین ابتدا از مرز مهران به شهر کرمانشاه منتقل‌شده و ازآنجا به استان سمنان عزیمت می‌کنند.

دومرحله‌ای شدن بازگشت زائران / انتقال از مرز مهران به کرمانشاه و سپس عزیمت به استان

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: در ایام اربعین امسال با توجه به روند سفرهای انجام‌شده طی سال‌های گذشته، به دلیل تقاضای بالای زائران در دوره اوج بازگشت و همچنین تعداد مسیرهای محدود بازگشت از مرز مهران به‌منظور جلوگیری از بروز بحران و مدیریت سفرهای بازگشت زائران بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی خدمات‌رسانی به زائران بر اساس طرح پس‌کرانه اجرا خواهد شد.

بازدیدهای مشترک از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات

کیایی ضمن بیان اینکه ظرفیت ناوگان مسافربری جاده‌ای استان با کمترین هزینه برای اعزام زائرین اختصاص‌یافته است، ابراز داشت: با هماهنگی پلیس‌راه بازدیدهای مشترک از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات شامل باری و مسافری برای ارتقا ایمنی ناوگان صورت می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه آموزش‌های لازم به رانندگان داده‌شده است تا زائران با خیال آسوده به این سفر معنوی اعزام شوند، افزود: بر این اساس آموزش نکات لازم به رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی و حمل‌ونقلی قبل از سفر انجام خواهد شد.

ارائه خدمات به زائران با تمام امکانات

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام‌شده است، ابراز داشت: علاوه بر ارسال ناوگان، تمامی امکانات حوزه راهداری شامل، ماشین‌آلات سبک و سنگین، راهدارخانه‌های موجود در محورهای استان آماده ارائه خدمات به زائرین حرم حسینی خواهند بود و همچنین عملکرد مجتمع‌های رفاهی نیز در این اربعین رصد می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار