محمد رضا آمویی در گفتگو با تابناک:
معاونت اجتماعی، فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از برنامه ها هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی آمادگی لازم را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی دارد.
کد خبر: ۷۸۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 02 October 2019

محمد رضا آمویی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با توجه به هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به تقارن هفته ناجا با ایام عزاداری امام حسین (ع) برنامه‌ها به صورت محدودی شامل دیدار با نماینده محترم وزیر فرهنگ در استان، غبارروبی مزار شهدا و حضور همکارانم در نماز جمعه‌های سراسر استان خواهد بود. و فرمانده استان و فرماندهان شهرستانها به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مطالبی را به نمازگزاران ارائه خواهند داد.

وی افزود: روز شنبه برنامه صبحگاهی مشترکی برگزار می‌شود و در طول هفته سرکشی و دیدار مستمری از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خواهیم داشت و در استقبال از ایام اربعین یکی از مأموریت ها اصلی ناجا در چهار مرز رسمی کشور است، که به‌ عنوان خروج غیر از سیستان و بلوچستان و اردبیل، ورودی هایی از اطراف داریم که از مسیر کشور ما به سمت عتبات عالیات حرکت می کنند.

آمویی با اشاره به ماموریت‌های سنگین و حساس نیروی انتظامی که توسط ناجا اعلام شده است اظهار داشت: حدود ۳۰ هزار نیرو در این مرزها مستقر است با توجه به قدمت و سابقه مرز خسروی، زیرساخت‌های آن در منطقه وجود دارد. همکاران ما در حوزه های مختلف انتظامی در آماده باش کامل به سر می برند و پلیس راه نیز تمامی محورهای مواصلاتی از مسیرهای مختلف استان کرمانشاه، همدان، کردستان و لرستان را تحت کنترل دارد.

محمد رضا آمویی پوشش امنیتی و ایست و بازرسی در مناطق را برعهده حوزه پلیس پیشگیری دانست و خاطر نشان کرد: در حوزه پلیس اطلاعات اداره گذرنامه را داریم که در گیت های خروجی از سمت کشور عراق تردد زوار را کنترل می کنند. همینطور یگان ویژه، کنترل جمعیت و ایستگاههای بازرسی در شهرستان‌ها و پایانه خسروی پوشش امنیتی کامل خواهند داشت.

وی افزود: پلیس آگاهی و مواد مخدر نیز در حوزه وظایفی که تعیین شده ارائه خدمت می کنند، معاونت اجتماعی بحث های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی هشدار دهی و آموزش های چهره به چهره در منطقه را بر عهده خواهد داشت، اکنون گیت ها ورود کاملا آماده است و همکاران ما در منطقه ارائه خدمت می کنند. همکاری و همراهی زوار با همکاران ما در حوزه انتظامی و راهور امکان سفری ایمن و بی دغدغه را برای زوار فراهم خواهد کرد.

معاونت اجتماعی ناجا در پایان در خصوص زمان دقیق اجرا برنامه ها هفته نیروی انتظامی گفت: دیدار با ولی فقیه و غبارروبی مزار شهدا پنج شنبه یازدهم مهرماه نماز جمعه دوازدهم مهرماه و برنامه صبحگاهی سیزدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار