دكتر لاريجاني در ديدار با استاندار مركزي و اعضاي مجمع نمايندگان استان :
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار مرکزی و اعضای مجمع نمایندگان استان ، با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کارخانه‌های هپکو و آذرآب، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد مورد نظر نمایندگان و دولت برای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی را به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهد تا در دستور کار این شورا قرار گیرد.
کد خبر: ۷۷۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 02 September 2019

به گزارش تابناک مرکزی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختیارات بودجه‌ای استانداری‌ها باید افزایش پیدا کند، افزود: بهتر است بودجه کشور در قالب ملی و استانی تنظیم و شورای برنامه ریزی استان‌ها در مورد جزئیات بودجه تصمیم گیری کند که برای این منظور ایجاد سازوکار افزایش اختیارات استانداری‌ها توسط کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ضروری است.

رئیس قوه مقننه با اشاره به عزم مجلس برای جلوگیری از  انحراف بودجه‌ای  افزود: هرگاه در جابه جایی بودجه تخلفی صورت گرفته باشد، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گزارشی از آن براساس ماده 234 ارائه خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نرخ ارز، بیان کرد: از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، در واقع نرخ ارز در ماه‌های گذشته غیرمتعارف بود و به دلیل عملیات روانی افزایش پیدا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار