رئیس هیئت گلف اصفهان از راه اندازی سایت اختصاصی آموزش گلف در حاشیه مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات المپیاد گلف با حضور رئیس فدراسیون خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 01 September 2019
کوروش محمدی در خصوص المپیاد استعدادهای برتر مینی گلف دختران که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش مأمور میزبانی این مسابقات شدیم. در آن زمان زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات را نداشتیم. پذیرش میزبانی ما منجر به احداث یک زمین استاندارد و مورد تأیید فدراسیون گلف شد که در 45 روز ساخته شد.
 
وی ادامه داد: 15 تیم از 15 استان کشور در دو رده 10 تا 14 و 14 تا 18 سال در این مسابقات شرکت داشتند. مسابقات زیر نظر ناظران فنی و داوران فدراسیون در حال برگزاری است.
 
محمدی در رابطه با شرایط تیم اصفهان افزود: تیم اصفهان پتانسیل خوبی دارد. یکی از مشکلات ما دیر ساخته شدن زمین مینی گلف بود که از نظر زمانی برای تمرین در اختیار تیم خود ما نبود. یکی از ویژگی‌های المپیاد برابری تیم‌ها نسبت به بازی کردن در زمین است.
 
رئیس هیئت گلف استان اصفهان در ارتباط با آینده گلف اصفهان، خاطرنشان کرد: ساخت این زمین گلف این‌یک قدم موثر بود که ما برداشتیم و نشان دادیم که کارهای بزرگ، فقط اسم بزرگ دارند و قابل انجام است. این گام مسیر را برای افراد علاقه‌مند به این رشته باز کرد.
 
وی با اشاره به استعدادیابی‌هایی که انجام‌شده است، افزود: در استعدادیابی‌هایی که انجام دادیم، حدود 3 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند. این نشان می‌دهد گلف و مینی گلف اصفهان می‌تواند ورزش پرطرفداری باشد.
 
محمدی تصریح کرد: زیرساخت گلف در اصفهان آماده‌ شده است و بحث توسعه آن را نیز در دستور کارداریم. قصد داریم، سایت آموزش گلف را نیز بنا کنیم که امروز در مراسم اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون و سایر مسئولان، کلنگ افتتاحیه آن زده خواهد شد.
 
رئیس هیئت گلف استان اصفهان در ارتباط با رها نشدن استعدادها پس از اتمام المپیاد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری ما اکنون روی تیم‌های نوجوانان است. همچنین تربیت مربی را نیز در دستور کار داریم و با ورود آن‌ها به عرصه گلف، به‌زودی شاهد افزایش علاقه‌مندان به گلف خواهیم بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار