استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با تاکید بر جذب اعتبارات ملی توسط مدیران گفت: ازآنجا که ردیف‌های بودجه ملی وجود دارد مدیران هم و غم خود را بر جذب بودجه ملی برای طرح‌ها و پروژه‌های استان بگذارند چراکه با توجه به موقعیت امروز استان اغلب طرح‌ها و پروژه‌ها این منطقه خدمات ملی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 01 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ضمن تبریک هفته دولت و تعاون از تلاش‌های مجموعه مدیران حوزه تعاون تقدیر کرد و گفت: امور پیش روی این حوزه بسیار مهم و در زندگی مردم حائز اهمیت است.

وی در ادامه مشارکت مردم در امور را عامل موفقیت در هر دستگاه و سازمانی عنوان کرد و گفت: امروز یکی از کارهای خوبی که در استان‌هایی چون ایلام می‌توان انجام داد همین تشکل‌های تعاونی است.

وی با اشاره به کاهش آمار بیکاری استان از ۱۹.۲ در سال ۹۱ به ۹.۳ در بهار ۹۸، گفت: اگر چه آمار واقعی بیکاری استان بیشتر از این میزان است اما تلاش مجموعه دست اندر کار به روایت مرکز آمار کشور نیز قابل تقدیر است.

وی در ادامه افق ایلام را روشن عنوان کرد و گفت: مدیران قدر این فضای پیش آمده را بدانند و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده برای توسعه استان بکنند.

وی در ادامه به برخی دستاوردهای مهم دولت و نظام در استان اشاره کرد و گفت: امروز پروژه مهمی چون میادین نفتی آذر و پایدار، پروژه‌های لرزه نگاری در ایوان و آبدانان، pp، پروژه‌های مهم پتروشیمی دهلران، NGL، تقویت چاه‌های گاز، تصویب پروژه‌های مهم در سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان و … در دست پیگیری و انجام است که انشاء الله با به سرانجام رسیدن آنها گامی بلند در راستای توسعه استان برداشته می‌شود.

وی با اشاره به سفر تیم بلند پایه اقتصادی به استان گفت: امروز حاصل این سفر به تفاهم نامه‌های مهمی برای توسعه استان منجر شده است و در این زمینه می‌طلبد که مدیران دستگاه‌های مربوطه پیگیری جدی این توافق نامه‌ها باشند.

سلیمانی دشتکی ضمن اینکه به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد که با افق دید بلند کارها را انجام دهند، گفت: مدیر هم بایست قاطع باشد و هم انعطاف پذیر، هم مقابل مشکلات ایستادگی کند و هم دنبال راه حل‌ها در دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها برای خدمت به مردم باشد.

وی در ادامه با تاکید بر جذب اعتبارات ملی توسط مدیران گفت: ازآنجا که ردیف‌های بودجه ملی وجود دارد مدیران هم و غم خود را بر جذب بودجه ملی برای طرح‌ها و پروژه‌های استان بگذارند چراکه با توجه به موقعیت امروز استان اغلب طرح‌ها و پروژه‌ها این منطقه خدمات ملی ارائه می‌دهند.

وی در پایان به تقدیر معاون امور پارلمانی رئیس جمهور از مدیران استان اشاره کرد و گفت: آنچه که معاون رئیس جمهور را بر آن داشته که از مجموعه مدیران استان تقدیر و تشکر کند، چیزی جز زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیران استان از گذشته تا حال نبوده است و ما هم بابت این زحمات تشکر می‌کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار