نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس؛
تابناک / نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تجربه کاری در این وزارتخانه را ندارد و بدنه آن را نمی‌شناسد.
کد خبر: ۷۷۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 31 August 2019
تابناک / نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تجربه کاری در این وزارتخانه را ندارد و بدنه آن را نمی‌شناسد.

 

حاجی میرزایی تجربه کاری در وزارت آموزش و پرورش ندارد

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری به مجلس گفت: آقای مونسان که برای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به مجلس معرفی شده فرد توانمند و دلسوزی در حوزه میراث فرهنگی است و حتما در مجلس رای خواهد آورد.

وی افزود: مونسان نسبت به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری توجه و حساسیت ویژه‌ای دارد و نسبت به مسائل مربوط به صنعت گردشگری فردی پیگیر و دلسوزی است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در مورد حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به نظر من انتخاب چنین فردی به عنوان وزیر در وزارت آموزش و پرورش اجحاف در حق آموزش و پرورش است. حاجی میرزایی در آموزش و پرورش کار نکرده و این وزارتخانه را نمی‌شناسد.

داداشی خاطرنشان کرد: شخصی که آموزش و پرورش را نمی‌شناسد چگونه می‌خواهد برای معلم‌ها تصمیم بگیرد. شخصی که بدنه وزارت آموزش و پرورش را نمی‌شناسد و با این وزارتخانه آشنایی ندارد، یک سال طول می‌کشد تا زیر مجموعه‌اش را بشناسد.

وی افزود: حاجی میرزایی تنها قائم مقامی نهضت سوادآموزی را در کارنامه کاری خود دارد و این کافی نیست و باید فردی قوی برای آموزش و پرورش انتخاب شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت: بعضی‌ها در حمایت از حاجی میرزایی عنوان می‌کنند که وی ارتباط خوبی با سایر وزرا و تیم هیات دولت دارد، اما این استدلال، استدلال ناتمام و ناکافی است. اگرچه یکی از شاخصه‌های یک وزیر داشتن ارتباطات خوب با دیگر وزراست، اما شرط لازم است و کافی نیست.

 

رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به رئیس مجلس محسن حاجی‌میرزایی و علی‌اصغر مونسان را به عنوان وزرای پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار