نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با انتقاد از هجمه‌های فضای مجازی در خصوص تقویت قدرت ایران گفت: کسانی که این بحث را در فضای مجازی راه می‌اندازند یا دشمن هستند یا عامل دشمن همچنین رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه امروز آمریکا در شرایطی قرار دارد که اگر نتواند سلطه خود را بر دنیا تثبیت کند، تا سال ۲۰۲۵ به سمت فروپاشی پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۷۷۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 31 August 2019

به گزارش تابناک فارس: آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه باید هر روز قدرتمندتر شویم و این قدرت است که در نظام بین‌المللی برای ما تعیین تکلیف می‌کند، گفت: قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی به حدی رسیده است که دنیا نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد گرچه دلشان می‌خواهند ما را نادیده بگیرند.


نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با انتقاد از هجمه‌های فضای مجازی در خصوص تقویت قدرت ایران گفت: کسانی که این بحث را در فضای مجازی راه می‌اندازند یا دشمن هستند یا عامل دشمن، زیرا می‌خواهند ما را از قدرت دور کنند، ولی باید بدانیم که حرف ما بدون قدرت در دنیا خریداری ندارد.


امام جمعه شیراز با بیان اینکه کاری که باید در مساجد انجام شود، مدتی است معطل مانده است، گفت: اگر وظیفه‌گرایانه به سراغ کار و مسجد برویم، مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعیمان حل می‌شود و معنویت هم داریم. 

علی سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا نیز با تشریح جایگاه ایران در منطقه آسیا و وضعیت کنونی آمریکا، گفت: امروز آمریکا در شرایطی قرار دارد که اگر نتواند سلطه خود را بر دنیا تثبیت کند، تا سال ۲۰۲۵ به سمت فروپاشی پیش خواهد رفت.

 وی با بیان اینکه اولین عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران؛ انسجام ملی است، اذعان داشت: این عامل در کشورهای دیگر مشاهده نمی شود و به همین دلیل از اختلاف و تفرقه های سنگین رنج می برند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین اقتدار منطقه ای را از دیگر عوامل اقتدار جمهوری اسلامی برشمرد و تاکید کرد: قدرت انرژی به ویژه انرژی هسته ای و قدرت دفاعی نیز از جمله عوامل اقتدار ایران است که امروز دنیا قدرت آفندی و پدافندی ما را باور دارد.

 وی با بزرگداشت هفته جهانی مسجد و هفته دولت، افزود: مسائل و مشکلات مردم را می توان با تقویت جایگاه مسجد، حل و فصل کرد و از فرصت هایی نظیر ماه های محرم و صفر نیز در این راستا بهره برد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
ما نمیگوییم قدرت نظامی نداشته باشید .قدرت اقتصادی کمتر از قدرت نظامی نیست ............اگر راست می گویید به اقتصاد مملکت سر و سامان بدهید .دست از دزدی بردارید .که کار بسیار ناشایسته ای است .دزدی .از مردم .ربا از باکهها ما را به این روز نشاند ..........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار