نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع نقدینگی که در کشور وجود دارد، بیان داشت: نقدینگی باید هدفمند باشد اگر این‌گونه نباشد در بازار تلاطم ایجاد می‌کند، بسیجیان نخبه کمک کنند که نقدینگی به سمت تولید هدایت شود.
کد خبر: ۷۷۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 28 August 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه: محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز در همایش مجمع عالی بسیج استان فارس که با حضور مسئولان و مدیران استانی در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، به اهداف مجموعه بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از تشکیل مجموع بسیج تبادل‌نظر نخبگان بسیجی است.

وی بابیان اینکه بسیجیان به‌صورت بسیجی وار در اقصا نقاط استان مشغول خدمت هستند، افزود: کارکرد امروز بسیج متنوع‌تر از گذشته است، نفوذ بسیج در سطح کشور بسیار بالا است، و در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان فارس با اشاره به اینکه برای مشخص شدن افراد بسیجی به باید ارزیابی صورت گیرد، تصریح کرد: باید متناسب با اهداف بسیجی حرکت کنیم.

وی به مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی اشاره کرد و بیان داشت: اطاعت از ولایت‌فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی و حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن، ایثار و گذشت ازجمله ویژگی‌های یک بسیجی باید باشد.

رضایی عنوان کرد: کسی که می‌خواهد در این کشور مسئولیت بپذیرد، اگر از دشمن ترس و واهمه داشته باشد نمی‌تواند انقلابی عمل کند، لذا مردم در انتخابات به کاندیداهای بسیجی نترس رأی بدهند.

وی با اشاره به موضوع نقدینگی که در کشور وجود دارد، بیان داشت: نقدینگی باید هدفمند باشد اگر این‌گونه نباشد در بازار تلاطم ایجاد می‌کند، بسیجیان نخبه کمک کنند که نقدینگی به سمت تولید هدایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار