استاندار کرمانشاه گفت: برخی با جوسازی‌های رسانه‌ای سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری می‌دهند جوسازی‌های منفی موجب کاهش فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان کرمانشاهی شده‌است.
کد خبر: ۷۷۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 27 August 2019

برخی با جوسازی‌های رسانه‌ای سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری می‌دهند

  به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه روز سه شنبه ۵ شهریورماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: برخی با جوسازی‌های رسانه‌ای سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری می‌دهند جوسازی‌های منفی موجب کاهش فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان کرمانشاهی شده‌است.

وی گفت: بیکاری مهم‌ترین معضل کرمانشاه است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در این موضوع دارد راه حل اصلی و مشخص برای رفع بیکاری، جذب سرمایه‌های جدید است و تا زمانی که شاهد ورود سرمایه‌های جدید نباشیم؛ نمی‌توان شاهد تغییر محسوسی در وضع بیکاری استان بود.

بازوند افزود: متاسفانه برخی با سیاه نمایی و جوسازی‌های رسانه‌ای مشغول فراری دادن سرمایه‌گذاران از این شهر هستند متاسفانه این جوسازی‌ها به گونه‌ای است که حتی برخی کارآفرینان کرمانشاهی هم حاضر نیستند در زادگاه خودشان سرمایه‌گذاری کنند.

مقام ارشد استان گفت: چندی پیش با یکی از کارآفرینان موفق کرمانشاهی که در یزد یک کارخانه تولید شکلات با ۵۵۰ نفر اشتغال دارد دیداری داشتم و از وی برای سرمایه گذاری در کرمانشاه دعوت کردم. خیلی صریح گفت: ترجیح می‌دهم در همین کویر یزد باقی بمانم. ایشان از نحوه برخورد با کارآفرینان در کرمانشاه گله‌مند بود.

بازوند بیان کرد: واقعا چه بر سر سرمایه گذاران آورده ایم که کویر یزد را به کرمانشاه ترجیح می‌دهند سرمایه گذار دیگری خواهان احداث بزرگراه همدان _. کرمانشاه بود آنقدر برخی افراد با دروغ پردازی، جوسازی کردند که از این کار منصرف شد.

 به گفته این مسئول همین سرمایه گذار خواهان اجرای پروژه یک شهرک توریستی صد هکتاری در مسیر بیستون به کرمانشاه بود وقتی این فضا را دید دلسرد شد و در استان همسایه این طرح آن را اجرایی کرد در آنجا نه کسی ادعا کرد استاندار شریک اوست و نه در مسیرش سنگ اندازی کردند.

بازوند بیان کرد: متاسفانه این جوسازی‌های منفی رسانه‌ای یکی از عوامل اصلی فراری دادن سرمایه گذار‌ها و کاهش فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان کرمانشاهی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار