بازیکنان شاخص فوتسال استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای دو مسابقه مقابل تیم ملی قطر به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند.
کد خبر: ۷۷۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۹ 21 August 2019

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که نیم‌فصل نخست بازی‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیمی از راه خود را سپری کرده و آماده ورود به هفته نهم است، کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران از بازیکنان شاخص لیگ برتر برای حضور در اردوی آماده‌سازی دعوت به عمل آورد.

هدف از دعوت بازیکنان شاخص لیگ برتر به اردوی آماده‌سازی تیم ملی، رویارویی با تیم ملی فوتسال قطر است، به همین منظور سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی بازیکنان دعوت شده به چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی در سال جاری را اعلام کرد.

بازیکنان دعوت شده باید روز پنجشنبه 31 مرداد ساعت 20 خود را در هتل آکادمی ملی به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند، در شرایطی که این اردو با حضور ۱۸ بازیکن تا روز یکشنبه شهریور جریان دارد و سه فوتسالیست استان قم به نام‌های طاها نعمتیان، میثم ایلانلو و مهدی فتحی نیز در این اردو حضور دارند.

در این اردو سعید احمدعباسی و محمدرضا سنگ‌سفیدی از اصفهان، علی رحیمی، حمزه کدخدایی و محسن منتظم از البرز، رحمان سارانی، بهزاد عظیمی و قدرت بهادری از خراسان‌رضوی، علیرضا رفیعی‌پور، سجاد مسیحی و سجاد بابایی از خوزستان، فرید نادری از کرمانشاه، حمیدرضا ره‌انجام از مازندران، مهدی کریمی از مرکزی، مهدی فتحی، طاها نعمتیان و میثم ایلانلو از قم به همراه امیر الوندی از تهران آماده مصاف با تیم ملی قطر می‌شوند.

بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با قطر روزهای 12 و 13 شهریور ماه در حالی برگزار می‌شود که امسال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، طاها نعمتیان در تیم سن‌ایچ ساوه، میثم ایلانلو در تیم لبنیات ارژن شیراز و مهدی فتحی در تیم سوهان محمد سیمای قم توپ می‌زنند و بازی‌های درخشان آنها در هشت هفته سپری شده از لیگ امسال موجب رضایت کادر فنی تیم ملی از آنها شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار