تقی پاشایی ناظر پروژه خط انتقال آب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : عملیات لوله گذاری خط انتقال آب بطول ۸۵۰ متر , با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در خوی اجرا میشود .
کد خبر: ۷۷۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 15 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی مهندس تقی پاشایی ناظر پروژه خط انتقال آب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته و توسعه محدوده شهری خوی و لزوم آبرسانی به مشترکین این کار انجام پذیرفت . که در این زمینه و به منظور تامین و توزیع آب مطلوب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر مخصوصا در ایام پیک مصرف و فصول گرم سال ، مطالعات لازم صورت گرفته و پروژه های مختلفی از جمله عملیات خط انتقال ، حفاری و تجهیز چاه نیز در حال انجام می باشد .

وی پروژه مذکور را تشریح کرد و گفت : این عملیات از محل اعتبارات عمرانی خط انتقال ۵۰۰ میلی متری واقع در جاده خوی به سلماس ، از ابتدای جاده روستای آغچه قشلاق تا مخزن۱۰ هزارمتر مکعبی ولیعصر با استفاده از لوله ۵۰۰ میلی متری جمعا به طول ۸۵۰ متر آغاز شده است و در حال انجام است.

پاشایی با اشاره به اهداف این پروژه خاطر نشان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم شهر خوی با کمیت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع می شود ولی با توجه به ضرورت ارتقاء وضعیت فعلی و پیشگیری از هر گونه چالش و مشکلات احتمالی کم آبی در روزهای اوج مصرف آب انتظار می رود با اجرای این طرح و وارد مدار کردن چاههای تازه احداث شده خوی ، مشکلی در امر آب آشامیدنی شهر وندان و مشترکین محترم این شهر همچون سنوات گذشته نداشته باشیم .

وی افزود : پروژه مذکور مطابق برنامه زمانبندی شده و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است .

پاشایی همچنین به رعایت موارد ایمنی توسط پیمانکار اشاره کرد و اظهار داشت : طبق جلسات مختلفی که با پیمانکار طرح داشتیم به دلیل ریزشی بودن مسیر توصیه اکید شده که تمام موارد ایمنی را رعایت کند .

تقی پاشایی ناظر پروژه انتقال آب خاطر در پایان سخنان خود گفت : به دلیل اینکه عملیات در حاشیه جاده روستایی انجام میگرفت و عرض جاده نیز کم بود برای جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی در مسیر تردد وسایط نقلیه به توصیه شرکت آب و فاضلاب خوی پیمانکار طرح اقدام به تعریض جاده نمود و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار