تابناک / پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندر انزلی امسال با رویکرد بازیابی پیشینه فرهنگی انزلی در پنج محور فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری و محیط زیستی از 21 مردادماه فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۷۷۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 14 August 2019
 
 
تابناک / پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندر انزلی امسال با رویکرد بازیابی پیشینه فرهنگی انزلی در پنج محور فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری و محیط زیستی از 21 مردادماه فعالیت خود را آغاز کرد.
 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرانزلي، پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندر انزلی امسال با رویکرد بازیابی پیشینه فرهنگی انزلی در پنج محور فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری و محیط زیستی از 21 مردادماه فعالیت خود را آغاز کرد.

در روز دوم اين جشنواره برنامه هاي کودک و خانواده مجتمع تفریحی طرح دریا، اجرای برنامه های موسیقی حرکت، ساخت کاردستی، نقاشی و ساخت کاردستی با ابزار دور ریختی توسط کارگروه کودک و خانواده جشنواره گلدهی لاله های تالابی، برگزاری مسابقات طناب کشی،‌ ورک شاپ نقاشی کاشی و سرامیک، ساخت مجسمه هاي شني به مناسبت روز درياي كاسپين، نمايشگاه صنايع دستي و سوغات و جشنواره شبانه با حضور هنرمندان استاني و كشوري برگزار گرديد.
برگزاری نمایشگاه آموزشی رد پای انسان بر طبیعت يكي ديگر از بخش هاي دومين روز از پنجمين دوره جشنواره لاله هاي تالابي بود.
به مناسبت روز ملی دریای کاسپین دبیرخانه جشنواره لاله های تالابی با همکاری انجمن طرفداران توسعه انزلی نمایشگاهی با عنوان رد پای انسان بر طبیعت را برگزار کرد . 
در این جشنواره که با رویکرد بازیابی فرهنگی در حال برگزاری است شهروندان با مبانی و اهمیت محیط زیست و نحوه مدیریت پسماند در زندگی شهر نشینی و زندگی گذشتگان آشنا شدند . 
در این نمایشگاه نقاشی با مضمون محیط زیستی توسط سارا گلرخ  طراحی شد و در پایان بازدید کنندگان بصورت نمادین با بجا گذاشتن اثر انگشت خود بر روی تابلو، زشتی رد پای انسان بر طبیعت را به نمایش گذاشتند. 
در پایان این نمایشگاه غله زاری و گذر آبادی سازنده کتابخانه محیط زیستی و سازنده اقلام بازیافتی مانند گلدان ، پاف ، ساک پارچه ای نیز در خصوص اهمیت محیط زیست برای شهروندان توضیحاتی را ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار