امام‌جمعه لامرد گفت: مسئولین در مقابل خبرنگاران و خبرهای آنان صبر و تحمل داشته باشند چرا که خبرها و مطالب سازنده باعث پیشرفت می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 09 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت: ملتی که بدون تشکیلات حرکت کند به آن آرمان‌های بلند خود نخواهد رسید و این‌گونه بود که پیامبر(ص) نیز تشکیلات خود را سازمان‌دهی کرد و آن‌ها را به مدینه منتقل کرد.

وی با اشاره به سالروز جنگ 33 روزه لبنان افزود: به بهانه بازپس‌گیری چند سرباز اسرائیلی جنگ سخت و سنگین 33 روزه را آغاز کردند و همه این‌ها برای شکست جمهوری اسلامی ایران بود و بعد خودشان اعلام کردند که شکست اسرائیلی‌ها در جنگ 33 روزه، آمریکایی‌ها را ناامید کرد زیرا این‌ها آمده بودند با شکست حزب‌الله، عقبه جمهوری اسلامی را بشکنند.

امام‌جمعه لامرد گفت: برخی‌ با کوته‌فکری و کوته‌نظری بعضی حرف‌ها را نسبت به مدافعان حرم زدند اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر مدافعان حرم نبودند ما باید در خیابان‌های همدان با داعش می‌جنگیدیم.

وی با اشاره به اینکه اگر عنایت الهی و نظر خاص امام زمان(عج) نبود پیروزی در جنگ 33 روزه برای حزب‌الله واقعاً مشکل بود، بیان داشت: جنگ 33 روزه یک تجربه بسیار تلخ برای اسرائیلی‌ها و باعث محبوبیت جبهه مقاومت حزب‌الله و رهبر آن سید حسن نصرالله شد.

جسین‌زاده بابیان اینکه امروز راهبرد مقاومت تنها راهبرد موفق در مقابل دشمنان اسلام است، تصریح کرد: تحریم ظریف یعنی تحریم دیپلماسی که استیصال و درماندگی ترامپ را در مقابل ایران نشان داد.

امام‌جمعه لامرد ادامه داد: از سوی دیگر این تحریم نشان داد که نباید به وعده‌های برجامی و مذاکره با آمریکایی‌ها خوش‌بین بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش اجاره‌بهای مسکن متذکر شد: منکر این نیستیم که گرانی نیست و از کسانی که صاحب‌خانه و مغازه هستند می‌خواهم که به مردم نگاه عطوفانه داشته باشند.

حسین‌زاده در ادامه سخنان خود با گرامی‌داشت هفته خبرنگار ابراز داشت: مسؤولین در مقابل خبرنگاران و خبرهای آنان صبر و تحمل داشته باشند چرا که گاهی خبرها و مطالب سازنده هست که باعث پیشرفت می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار