اسماعیل حسن‌زاده فرماندار و رییس ستاد گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان بابلسر طی پیامی روزخبرنگار، این روز را به خبرنگاران و فعالان رسانه‌های چاپی و الکترونیک تبریک گفت.
کد خبر: ۷۷۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 09 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روزخبرنگار، این روز را به خبرنگاران و فعالان رسانه‌های چاپی و الکترونیک تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

باسمه تعالی

در عصری که گران‌ترین کالای آن را اطلاعات می‌دانند و در زمانه‌ای که بالاترین دارایی انسان دانش و آگاهی تلقی می‌شود، باید قدردان قلم‌های متعهد، لنزهای صادق، گام‌های پر‌توان و تحلیل‌های عالمانه‌ای بود که دست‌یابی به قله‌های پیشرفت و توسعه جز با مشارکت آن‌ها محقق نمی‌شود.

خبرنگاران و به طور کلی فعالان رسانه از یک سو خدمت‌گزار مردمی هستند که برای رشد و تعالی جامعه خود به اخبار، اطلاعات و تحلیل‌های داهیانه نیاز دارند و از سوی دیگر ناظران عمومی عملکرد مدیران و مسئولین هستند. به همین جهت اخیر است که برای تحقق مردم سالاری، رسانه رکنی ضروری تلقی می‌شود و آسیب به جایگاه نظارتی آن موجب انسداد مسیر تحققِ حقوق شهروندی است.

تاریخ موید آن است که بزرگانی در مازندران از پیش قراولان رسانه و مطبوعات در کشور بوده‌اند و این نشان از فرهنگ غنی و فرهیختگی مردمان این دیار است.

در اینجا لازم می‌دانم یاد شهیدان والامقام محمود صارمی، هادی باغبانی و همه شهدای حوزه رسانه را گرامی داشته و روز خبرنگار را به خبرنگاران پر‌تلاش شهرستان و همه دست‌اندرکاران رسانه‌های چاپی و الکترونیک که در مسیر پیشرفت و توسعه بابلسر صادقانه و دلسوزانه گام برمی‌دارند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

اسماعیل حسن‌زاده فرماندار و رییس ستاد گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار