عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصمیم جدید رئیس مجلس درباره لغو یک مصوبه دولت درباره افزایش حقوق‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 22 July 2019

 

تابناک / حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به آخرین پیگیری‌ها درباره تخلف دولت در افزایش حقوق کارمندان، گفت: مجلس در بودجه سال 98 مصوب کرده بود که حقوق کارمندان دولت نباید بیش از 7 برابر افزایش پیدا کند که هیئت تطبیق مصوبات و رئیس مجلس این مصوبه را لغو کرده بودند.

وی با بیان اینکه نمایندگان به این اقدام غیرقانونی هیئت تطبیق و آقای لاریجانی اعتراض کردند، ادامه داد: پس از اعتراض نمایندگان این موضوع اصلاح شد و مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها بار دیگر قرار است اجرا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: اگر دولت قانون مصوب مجلس را اجرا کند افرادی که بالای 12 میلیون حقوق دریافت می‌کنند افزایش حقوق نخواهند داشت و جلوی برخی از بی‌قانونی‌ها و پرداخت‌های نامتعارف گرفته خواهد شد.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اضافه کرد: طبق مصوبه مجلس نباید حقوق کارکنانی که هفت برابر حداقل پایه حقوق کارکنان دولت را دریافت می‌کنند افزایش پیدا کند لذا پرداخت بالای 12 میلیون به بالا تخلف است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: حقوق کارمندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار