مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید را اقدامی بی سابقه دانسته که تاکنون در هیچ حوزه‌ای اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: ۷۶۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 20 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از  شاتا، صادق نجفی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با بیان این مطلب، گفت: پیرو فرماشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به رونق تولید و داخلی سازی، وزیر صمت نیز الگویی را در وزارتخانه مطرح کردند تا نیازمندی‌های داخلی را به خصوص در این شرایط تحریم برای دانشگاه‌ها، نخبه ها، کارآفرینان و تولیدکنندگان معرفی کنیم که آن‌ها بیاییند داخلی سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع تاکنون در هیچ حوزه‌ای اتفاق نیفتاده است، تصریح کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها برای داخلی سازی قطعات و ملزومات مورد نیاز در پتروشیمی، معدن، فولاد و خودرو سازی ضرورت داشت تا به خودکفایی برسیم.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت با بیان اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگان نیازهایشان را نشان خواهند داد تا قطعه سازان و سازندگان آن‌ها را تامین کنند، گفت: برخی نیاز‌ها مربوط به مواد اولیه و برخی نیاز‌ها در خصوص قالب سازی است، برخی نیاز‌های الکترونیکی هم هست که که استارت آپ‌ها انجام خواهند داد.

نجفی در پایان گام برداشتن در راستای خودکفایی و داخلی سازی نیازمندی‌ها را یک وظیفه جهادی دانست و افزود: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید به خصوص در این شرایط تحریم، در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار