کد خبر: ۷۶۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 18 July 2019
تاکسی‌هایی که برای جابجایی مسافر جلوی بیمارستان و اورژانس دهدشت توقف دارند مانع رسیدن به موقع آمبولانس برای نجات جان یک بیمار می‌شوند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرگزاری فارس ، بیمارستان دهدشت به عنوان بزرگترین مرکز درمانی چهار شهرستان روزانه پذیرای بیماران زیادی است که برای پیگیری وضعیت سلامت جسمانی خود مراجعه می‌کنند.

اما بار ترافیک ورودی این بیمارستان با روح و روان بیماران و همراهان بازی می‌کند؛ ترافیکی که با پارک غیر قانونی خودروهای تاکسی تلفنی و تاکسی‌ها راه را بر ورود و خروج به موقع آمبولانس اورژانس و خودروهای حامل بیمار مسدود کرده است.

مشکل از آنجا آغاز می‌شود که برای ورود به بیمارستان و اورژانس یک درب ورودی مشترک وجود دارد و دقیقا جلوی این درب ایستگاه تاکسی خط بیمارستان شده است؛ جایی که باید توقف مطلقا ممنوع باشد.

راه‌اندازی خودسرانه ایستگاه تاکسی در این محل نه تنها باعث ترافیک و اختلال در رفت و آمد خودروهای حامل بیمار می‌شود بلکه این بیمارستان در معرض آلودگی صوتی از جانب تاکسی‌هایی است که برای سوار کردن مسافر با بوق زدن‌های بی‌جا آرامش را از بیماران سلب می‌کنند.

این در حالی است که تاکسی تلفنی روبروی بیمارستان هم در رقابت با تاکسی‌ها برای جابجایی مسافران جلوی بیمارستان صف کشیده و بار ترافیک را سنگین‌تر کرده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این باره به فارس گفت: پارک کردن تاکسی‌ها مقابل درب ورودی بیمارستان و اورژانس مشکلی است که مدت‌هاست گریبانگیر این مرکز درمانی است.

محمدطاها خادمی تصریح کرد: این مشکل را بارها به تاکسیرانی گزارش دادیم اما متاسفانه همچنان به این کار غیر قانونی ادامه می‌دهند.

وی گفت: پارک کردن تاکسی‌ها جلوی بیمارستان مانع خدمات‌رسانی به موقع به بیماران می‌شود.

وی با بیان اینکه رساندن بیمار و مجروحان به اورژانس از مهمترین اقداماتی است که باید در سریعترین زمان ممکن انجام شود، گفت: در حالی که در زنده ماندن یک مصدوم یا بیمار ثانیه‌ها حائز اهمیت است متاسفانه رانندگان تاکسی‌های این مسیر برای نجات یک بیمار همکاری نمی‌کنند.

انتظار می‌رود شورای ترافیک با بررسی جوانب و اهمیت موضوع این معضل را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار