مدتی است که فضای مجازی و رسانه ای استان متاثر از انتشار نامه ای منتسب به آیت الله ملک حسینی مبنی بر حمایت از یکی از سرمایه گذاران برجسته استان که چند ماهی است دارای پرونده قضایی است . اما امروز وی در پاسخ به این هجمه ها نکاتی را بیان کرد که چند مورد حائز اهمیت است .
کد خبر: ۷۶۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 10 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است که فضای مجازی و رسانه ای استان متاثر از انتشار نامه ای منتسب به آیت الله ملک حسینی مبنی بر حمایت از یکی از سرمایه گذاران برجسته استان که چند ماهی است دارای پرونده قضایی است  که در این نامه وی از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته است تقاضای این سرمایه گذار برای بررسی و توجه به درخواست وی از طریق قانونی اقدام شود که البته اعلام شد نامه بصورت ناقص منتشر شده است و البته هجمه های تندی هم علیه آیت الله ملک حسینی توسط برخی تندرویان صورت گرفت . اما امروز وی در پاسخ به این هجمه ها نکاتی را بیان کرد که چند مورد حائز اهمیت است . اولا نویسنده نامه مشخص شده که برادر وی به عنوان امین آیت الله ملک حسینی بوده که مورد حمایت و اعتماد کامل آیت الله ملک حسینی است. ثانیا آیت الله ملک حسینی آنگونه که بیان کرده است جزئیات ماجرا را بیان نمی کند و به وقت دیگری موکول می کند. ثالثا ، تقاضا از مسئولان استان را به افشاگری از پشت پرده ها قسم و ترغیب می کند ، رابعا ، پرده برداری از گروه های فشاری که هم بر خود و هم بر مرحوم آیت الله ملک حسینی (پدر ایشان) فشار وارد می کرده و می کنند. و نهایتا برخی نکات اخلاقی که به منتشر کنندگان اخبار و نظر دهندگان در این مورد بیان شده است.
 
واکنش نماینده ولی فقیه به حواشی اخیر رسانه ای / بر دستان برادرم بوسه می زنم که از باطلی دفاع نکرد / نکات کلیدی سخنان آیت الله ملک حسینی
 
بنابر این گزارش خبرگزاری فارس از قول آیت الله ملک حسینی نوشت : توضیح می‌دهیم که این نامه‌ها دفاع از حق بوده یا باطل و از مبارزه با فساد لایه‌برداری می‌کنم.
بنابر این گزارش آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در همایش بزرگ دهه کرامت که در حرم مطهر امامزاده مختار برگزار شد، گفت: اخیرا نامه‌ای منتسب به این جانب پخش شده که به حرمت این امامزاده بزرگوار از نوادگان امام سجاد(ع) و این جلسه چیزی نمی‌گویم اما در فرصت دیگری در این زمینه توضیح خواهم داد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توضیح می‌دهیم که این نامه‌ها دفاع از حق بوده یا باطل، و از مبارزه با فساد لایه‌برداری می‌کنم و از پشت پرده‌های این قصه پرده‌برداری خواهم کرد که پرده‌برداری دو بخش دارد یک بخش را به خودم ربط می‌دهم که اندک است و در بخش دیگر مسوولان اجرایی استان را به شرفشان سوگند می‌دهم که برای بیدار شدن مردم و جلوگیری از تکرار برخی مسائل پشت پرده‌ها را بگویند رسالت قانونی آنها است.
وی عنوان کرد: در خصوص آنچه وظیفه قانونی من نیست و به من ربطی ندارد سکوت می‌کنم توضیح خواهم داد در خصوص نامه‌ها و بر دست برادرم سید هبط‌الدین که چه در دوران پدرم و چه در دوران بنده در دفتر از باطلی دفاع نکرده بوسه می‌زنم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد بودم که مرحوم پدرم را هم تهدید و تطمیع می‌کردند به طوری که مرحوم پدرم می‌گفت کم دروغ بگویید وگرنه من راست‌ها و حقیقت‌ها را می‌گویم.
وی بیان کرد: من با این چیزها دست پاچه نمی‌شوم و اگر می‌خواستم دست پاچه شوم همان روزهای اول می‌شدم اما از این خبرها نیست.در فرصت‌های بعدی به طور گسترده به این موضوع خواهم پرداخت.
ملک‌حسینی عنوان کرد: قواعد و مبانی بر رفتار ما حاکم است و اگر مبناها اشتباه بود از فرهیختگان و اهل فهم خواهش می‌کنم مناقشه در فتوای ما کنند اما اگر مبنا مطرح و پذیرفته شد ببیند بر خلاف مبنای خود عمل کرده‌ایم؟ یانه
ملک‌حسینی ادامه داد: سپاسگزار و احترام می‌گذارم به کسانی که با نگاه اندیشمندانه به این نامه جواب دادند و همچنین کسانی که انتقاد منصفانه کردند را تحسین می‌کنم.کسانی که غیبت مرا کردند بخشیدم و از آن‌ها ممنونم چرا که با هر غیبتشان گناهی از گناهان من شسته شد و رفتار خیرشان را به پرونده اعمال من ریختند.
آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: کسانی که توهین کردند شخصیت خود را نشان دادند، آنهایی که فحش دادند خود را در برابر آینه قرار داده بودند و آنهایی که تهمت زدند چون جامعه را نجس کردند قابل بخشش نیستند و این را برای ذخیره آخرتشان قرار دهند.
وی عنوان کرد: آنهایی که کامنت‌های توهینی گذاشتند و کامنت‌های توضیح را نگذاشتند ذخیره آخرتشان قرار دهند اما توضیح مسائل بماند برای جلسات آینده.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها نمی دوم چرا مردم یاسوج حاضرنیستندشمارا رها کنند
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
خدا عاقبت ما را به خیر کند تا نه به کسی تهمت بزنیم و نه به کسی شک کنیم شاید این سید بزرگوار قصد اصلاح داشته نه قصد حمایت چقدر راحت ایمانمان را می فروشیم خدایا کمک کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
بی هیچ نی
ناشناس
|
France
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
یکماه گذشته
اگر چیزی داشتید برای گفتن تو این مدت میگفتید
دنبال جمع کردن و سفسطه بافتن هستید
اما
یادتون نره
ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه
حرفی نیست که شما به عنوان بزرگترین مقام روحانیت میتونید حامی مظلوم باشید
اما ای بزرگترین مقام
چرا از حق جمع ما کارگران بی دفاع اخراج شده توسط شخص آقای ب حمایت نکردید
چرا برای ما نامه نگاری نمیکنید
چرا ظلم هاشون رو نمیبینید و فقط مقام مصنوعی کارآفرین برتری که دوست وزیش که خودشم پر از گناه و تقصیره و رانته می‌بینید؟
نه سید
ازت قبول نمیکنیم
خطا کردید
بد خطایی هم کردید
تیرتاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
قبلا هم بود،اما رو نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
خداکنه آقای ملک حسینی باتبری ازاین افرادی که میلیارد هاتومات وچندین میلیارد ارز استان رابردنددل مردم استان رابه دست بیاره ومستضعفین راشادکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بعضی از کارهایی که کردند در این مملکت را میدانم خدا از این آدمها نگذرد..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار