کد خبر: ۷۶۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ 08 July 2019
حجت‌الاسلام‌ حسنعلی عربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید در استان سمنان، اظهار کرد: امسال برای دهمین سال خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌های استان حضور می‌یابند.
مسؤول برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در قالب مداحی و تبرک پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) اجرا و تبرکی این بارگاه ملکوتی شمس‌الشموس بین مردم توزیع می‌شود.
عربی با تأکید بر اینکه 18 تیرماه جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان بارگاه امام رضا (ع) در استان سمنان آغاز می‌شود، تصریح کرد: این برنامه تا 24 تیرماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه 18 و 19 تیرماه جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در شاهرود برگزار می‌شود، اضافه کرد: دو کاروان امسال در استان سمنان حضور پیدا می‌کنند.
مسؤول برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان با بیان اینکه 20 تیرماه کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان میامی حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع معنوی اجرا می‌شود و یک کاروان هم در شهرستان مهدی‌شهر مورد استقبال مردم باایمان و ولایت‌مدار این منطقه قرار می‌گیرد.
عربی با تأکید بر اینکه 21 تیرماه ماه یک کاروان زیر سایه خورشید باز هم وارد شهرستان مهدی‌شهر می‌شود، اضافه کرد: یک کاروان زیر سایه خورشید هم در شهرستان سرخه حضور می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه 22 تیرماه کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان سمنان می‌شود، تصریح کرد: همزمان در این روز یک کاروان وارد شهرستان دامغان می‌شود.
مسؤول برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان با بیان اینکه 23 تیرماه کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان آرادان می‌شود، اضافه کرد: همچنین یک کاروان در شهرستان گرمسار حضور پیدا می‌کند.
عربی ادامه داد: از یکی دو هفته قبل برنامه‌های این کاروان‌ها تدارک دیده شده است و ادارات مختلف تعامل خوبی با نمایندگی دفتر آستانه قدس در استان سمنان دارند و مراکز علمی، فرهنگی، تربیتی و اصلاح تربیت هم در قالب این برنامه‌ها قرار دارند.
وی با تأکید بر اینکه دیدار خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان در برنامه قرار دارد، اضافه کرد: خادمان رضوی با ائمه جمعه استان دیدار می‌کنند و برنامه‌های جانبی دیگری پیش‌بینی هم شده است.
مسؤول برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان با اشاره به اینکه مردم در جشن‌های دهه کرامت حضور باشکوهی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: مردم یک هفته از عطر حرم رضوی و فیوضات امام رضا (ع) بهره‌مند می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار