کد خبر: ۷۶۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 07 July 2019

دکتر نوراله زاده در دومین روز سفر خود به استان سمنان از روستای قلعه بالا و رضا آباد از توابع شهرستان شاهرود بازدید کرد. مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ابتدای ضمن تشکر از اهالی این روستا و روستاهای مجاور گفت، باید شرایطی را فراهم کنیم تا صنعت گردشگری در این منطقه رونق بیشتری پیدا کند و گردشگرانی که جهت سفر به این روستا عزیمت می کنند با خاطره خوشی این روستا را ترک کنند.

وی اظهارداشت: با توجه به موقعیت اقلیمی مناسب این منطقه می‌توان اشتغال مناسبی را ایجاد کرد و لازمه این مهم همکاری همه جانبه مردم روستا می باشد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پتانسیل موجود خواستار رسیدگی بیشتر و تبدیل این منطقه به منطقه نمونهگردشگری شد و آمادگی صندوق کارآفرینی را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه اعلام نمود.

نوراله زاده همچنین با حضور درجمع صمیمی مردم روستای فرومد اظهارداشت: فرآورده های معدنی در مقیاس کوچک جزو اولویت‌های ما است و از آن استقبال می‌کنیم.

وی درخصوص حمایت از طرح های گردشگری در این منطقه گفت: دلیل ظرفیت کم مسافر در این روستا این طرح ها در حد محدود حمایت می شوند تا متقاضی در بازپرداخت تسهیلات دچار مشکل نشود، البته باید این نکته را هم خاطر نشان کرد افراد متقاضی باید در کنار اقامت به فکر پذیرایی از مسافران هم باشند تا با خاطره خوش از این روستا خارج شوند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: خدمات مناسب به مسافران وگردشگران می تواند تبلیغ خوبی برای روستا و اهالی باشد.

وی درادامه پیرامون درخواست راه اندازی طرح پرورش شترمرغ اعلام آمادگی نمود و گفت: دامداری سنتی به دلیل این که دارای توجیه اقتصادی می باشد از نظر صندوق قابل پذیرش است.

این جلسه با حضور دکتر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ،شهرکی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان، ملایری فرماندار شهرستان میامی، بندرآبادی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و جمعی از مدیران و متقاضیان تسهیلات برگزار گردید و به سوالات اهالی روستا و افراد متقاضی پاسخ داده شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار