استاندار سمنان گفت: وصول مالیات باعث تعطیلی و تشدید گرفتاری های واحدهای صنعتی و تولیدی با وجود فشارهای خارجی نشود. علیرضا آشناگر روز یکشنبه در بازدید از بخش های مختلف اداره کل امور مالیاتی استان سمنان افزود: در صورتی که وصول مالیات باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شود، باید از گرفتن مالیات اجتناب کرد.
کد خبر: ۷۶۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 07 July 2019
علیرضا آشناگر روز یکشنبه در بازدید از بخش های مختلف اداره کل امور مالیاتی استان سمنان افزود: در صورتی که وصول مالیات باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شود، باید از گرفتن مالیات اجتناب کرد.
وی خاطر نشان کرد: اکنون واحدهای صنعتی استان سمنان به دلیل فشارهای خارجی و تحریم با مشکلاتی از قبیل گردش مالی و کمبود نقدینگی، بازار فروش و نحوه صادرات و واردات کالا مواجه هستند که با اجرای طرح های مختلف جلوی رویه های معمول را که به تولید آسیب می زند باید گرفت.
استاندار سمنان ادامه داد: دشمن جنگ تمام‌عیار اقتصادی را علیه کشور آغاز کرده و با برنامه‌ریزی اصولی باید توطئه های دشمنان را خنثی و بی اثر کرد.
آشناگر تصریح کرد: اداره کل امور مالیاتی سمنان در وصول مالیات باید به صورت شایسته با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی با تقسیط و بخشیدگی معوقه ها برای رونق تولید گام بردارد.
استاندار سمنان اضافه کرد: مالیات یکی از منابع درآمدی مهم دولت است، اما نباید دریافت مالیات منجر به ایجاد مشکل برای مردم و بنگاه های اقتصادی شود.
وصول مالیات نباید باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شود
وی اضافه کرد: در شرایط سخت اقتصادی باید با تسهیل امور در بخش های مالیاتی و بیمه ای، بسته های تشویقی برای واحدهای صنعتی و تولیدی تدارک دید.
آشناگر تصریح کرد: کل بودجه عمرانی و جاری سمنان برای سال ۹۸ پنج هزار و ۸۰ میلیارد ریال است که برای اجرای طرح های عمرانی وصول و تخصیص درآمدهای مالیاتی توسعه استان را هموار می کند.
در تقویم جمهوری اسلامی شانزدهم تا بیست و سوم تیر به عنوان هفته «فرهنگ مالیاتی» نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار