کد خبر: ۷۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 06 July 2019

 

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد کتاب محور در گیلان

تابناک / مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برنامه های اوقات فراغت کانون در تابستان گفت:رویکرد فعالیت های کانون کتاب محور است و تمامی کارگاه ها و نشست ها و اردوها و....با این رویکرد برگزار خواهد شد.

اسفندیار ضیایی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان اینکه فعالیت های کانون برای اوقات فراغت بچه ها در تمام فصول سال برنامه ریزی می شود  اظهار داشت: اما از آنجایی که دانش آموزان در طول تابستان فرصت بیشتری دارند و فارغ از درس و مدرسه هستند فضای کار کردن در این فصل بیشتر و بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری هم امسال بهتر از سال گذشته برنامه ریزی برای این عزیزان داشته  گفت: رویکرد فعالیت ها با رویکرد کتاب است و تمامی کارگاه ها و نشست ها و اردوها و.... بااین رویکرد عمل می کنند . متنوع بودن کارگاه ها درمراکز ثابت ما به این عزیزان وخانواده ها این اجازه را می دهد که با اختیار خودشان کارگاه را انتخاب کنند.

ضیایی خاطر نشان کرد: بحث دوم ما در حوزه مهارت آموزی است و با شعار "خوب زندگی کردن تمرین می خواهد" به دنبال ایجاد فضایی برای این عزیزان هستیم که مهارت آموزی داشته باشند و علاوه بر مهارت های مختلف تخصصی،مهارت های زندگی نیز در مراکز آموخته می شود.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: امسال همانند سال گذشته طرح پویش فصل گرم کتاب را در تمامی شهرستان ها در بوستان ها و تفرجگاه ها خواهیم داشت و در رشت نیز با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی در دوشنبه های هر هفته بعداز ظهر ها در تماشاخانه این سازمان و در پنج شنبه ها نیز در پارک ها این طرح را دنبال می کنیم.

همچنین نشستی با نویسندگان و شاعران بنام کشور و استان تحت عنوان برنامه "دو پنجره" را در سطح استان خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار