مدیرکل امور مالیاتی گیلان از پایان مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی در تاریخ ۱۵ تیر و استفاده از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از جرائم مالیاتی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 02 July 2019

 

تابناک / جواد انوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادن مالیات کمک بسیار زیادی به حل مشکلات کشور می‌کند، اظهار کرد: در کشورهای توسعه‌یافته بیشترین درآمد دولت‌ها برای کارهای عمرانی از دریافت مالیات است که در کشور ما اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

وی با اشاره به تاریخ پایان ارائه اظهارنامه مالیاتی گفت: مردم می‌توانند با ارائه اظهارنامه مالیاتی خود تا تاریخ ۱۵ تیرماه از هرگونه تسهیلات قانونی استفاده و از پرداخت جرائم مالیاتی جلوگیری کنند لذا از همه مردم درخواست دارم اظهارنامه مالیاتی خود را تا تاریخ مذکور به اداره مالیات ارائه دهند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اذعان به اینکه ارائه اظهارنامه مالیاتی به‌صورت اینترنتی هم امکان‌پذیر است، تصریح کرد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک طبق قانون مصوب شده تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی سال ۹۷ خود را به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت WWW.TAX.GOV.IR ارائه دهند.

انوری با اعلام غیرقابل‌بخشش بودن جریمه عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی بیان کرد: متأسفانه هرساله افرادی به دلایل مختلف این اظهارنامه را ارائه نکرده و‌ دیر اقدام به ارائه می‌زنند که اداره مالیات برای این‌گونه افراد جریمه در نظر گرفته و این جریمه غیرقابل‌بخشش است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار