نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان هستم و امضای خود را پس خواهم گرفت.
کد خبر: ۷۵۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 26 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی روح‌الله حضرت‌پور  اظهار کرد: بنده مخالف مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان هستم و قرار است که رای خود را پس بگیرم چون هنگامی که یکی از نمایندگان امضای این طرح را به بنده پیشنهاد داد گمان می‌کردم که طرح دیگری است.

وی با بیان اینکه در هنگام درخواست برای امضای مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان به بنده عنوان شد که این یک پیشنهاد جدید برای این طرح است، بیان کرد: این طرح از کمیسیون قضایی که بنده در آن عضویت دارم، به نشست علنی مجلس آمده و بررسی شده و همانطور که عرض کردم بنده مخالف این طرح هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بررسی جزئیات طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان از روز گذشته در دستور کار نشست علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

در نشست علنی امروز مجلس نیز 10 ماده طرح مذکور به تصویب رسید و تنها دو ماده دیگر آن برای تصویب نهایی این طرح برای بررسی باقی مانده بود. در همین رابطه تعدادی از نمایندگان از جمله دو نماینده از آذربایجان‌غربی که نام« روح الله حضرت‌پور» نیز در آن به چشم می‌خورد، در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس تقاضای مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان و به تصویب نرسیدن آن شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار