رئیس هیأت کشتی استان سمنان گفت: این استان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی کشور در رده سنی بزرگ‌سالان شرکت می‌کند.
کد خبر: ۷۵۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 25 June 2019
سمنان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی شرکت می‌کند

امیر رهنما  اظهار کرد: مسابقات المپیاد برتر نخبگان کشتی استان سمنان را تیرماه در رده‌های سنی 13 تا 16 سال برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها به شکل شهرستانی برگزار شده است و در قالب رقابت‌های استانی با حضور حدود 200 کشتی‌گیر برگزار می‌شود و بعد از پایان این مسابقات، اردوی بسترسازی داریم.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان با تأکید بر اینکه استان سمنان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی بزرگ‌سالان کشور شرکت می‌کند، تصریح کرد: در حال رایزنی برای جذب حامی مالی شرکت در این رقابت‌ها هستیم.

رهنما در واکنش به انتخابات فدراسیون کشتی، با اشاره به اینکه زمان دقیق انتخابات فدراسیون مشخص نیست، اضافه کرد: منتظر اعلام وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه رؤسای هیأت‌های کشتی استان‌ها در مجمع انتخابات رئیس فدراسیون کشتی حق رأی دارند، تصریح کرد: 31 رأی سهم هیأت‌ها در انتخابات رئیس فدراسیون کشتی است.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان با تأکید بر اینکه سرپرست فدراسیون خوب کار می‌کند، اضافه کرد: مشکلی از این بابت وجود ندارد و فدراسیون کشتی طبق برنامه و تقویم زمان‌بندی، امور را انجام می‌دهد.

رهنما با اشاره به اینکه حتماً نباید رئیس فدراسیون از جنس کشتی باشد، افزود: الزامی وجود ندارد که رئیس فدراسیون از جامعه کشتی و قهرمانان این رشته بر کرسی ریاست فدراسیون تکیه بزند؛ مهم آشنایی با فضای کشتی در داخل و حتی خارج است و رئیس فدراسیون، مدیریت ورزشی را باید بداند.

وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون می‌تواند خارج از فضای جامعه کشتی باشد گرچه از جنس کشتی باشد بهتر است، گفت: انتظار ما، حمایت رئیس فدراسیون از هیأت‌های استان‌هاست تا کشتی استان‌ها هم با رشد خوبی همراه شود.

برچسب ها: امیر رهنما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار