کد خبر: ۷۵۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 22 June 2019
تخلف ۱۲ میلیارد ریالی یک واحد کشتارگاه طیور در استان سمنان

معاون نظارت، بازرسی صنعت، معدن و تجارت سمنان از بروز تخلف ۱۲ میلیارد ریالی در یک واحد کشتارگاه طیور در استان خبر داد و گفت: با این واحد متخلف در حوزه گرانفروشی برخورد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه تخلف ۱۲ میلیارد ریالی یک واحد کشتارگاه طیور در استان سمنان، کشف شده است، تاکید کرد: این واحد کشتارگاه طیور در استان به دلیل گرانفروشی مرغ با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی تصریح کرد: در این بازرسی که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان انجام شد منجر به تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال شد که برای رسیدگی موضوع به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم نظارت و بازرسی صمت، مقابله با گرانفروشی برای تنظیم بازار و جلوگیری از بروز شوک در آن است، بیان کرد: بازرسان نظارت صمت و اصناف به هیچ وجه در حوزه گرانفروشی با کسی مماشات نمی کنند.

یحیایی با بیان اینکه نظارت جز با همراهی مردم کامل نمی شود، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی و عرضه کننده خدمات، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار