مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از رهنمودها و تاکیدات هوشمندانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در خصوص مسائل زیست محیطی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۵۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 01 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، حمید قاسمی با قدردانی از بیانات و رهنمودهای حجت الاسلام آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در خصوص مسائل زیست محیطی گفت: تاکیدات هوشمندانه و حساسیت وِیژه ایشان بر روی مسائل زیست محیطی همیشه راهگشا و دلسوزانه بوده است . 

  
وی افزود: امام جمعه محبوب تبریز در تمامی خطبه های نماز جمعه توصیه هایی را در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست داشته اند و خوشبختانه رهنمودهای ایشان در حفظ محیط زیست استان بسیار موثر بوده است . 
  
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نماز جمعه را محور همدلی، اتحاد و همراهی و بهترین مکان برای ارائه گزارش عملکرد به مردم دانست و افزود: در راستای تحقق فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه در اولین فرصت در نماز جمعه حضور یافته و گزارشاتی از وضعیت محیط زیست استان و صنایع مورد اشاره ایشان خواهم داشت . 
  
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در پایان نیز با قدردانی مجدد از نماینده ولی فقیه در استان و رسانه ها گفت: همکاران این اداره کل در راستای عمل به وظایف قانونی خود از هیچگونه کوششی فرو گذار نخواهد کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :