کد خبر: ۷۵۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 01 June 2019
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در زندان سمنان از درمانگاه زندان بازدید و امکانات بهداشتی و درمانی این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن بررسی مسائل بهداشتی درمانی مددجویان، به ارائه راهکارهایی برای ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات ارائه نمود.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای حفظ و سلامت تمامی اقشار جامعه نهایت تلاش خود را به کار گرفته و مددجویان نیز به واسطه آسیب پذیری و شرایط خاصی که دارند، مورد حمایت بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی ما خواهند بود.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: این قشر آسیب پذیر به دلیل وجود مسائلی در زندگی همچون دوری از خانواده و جدا بودن آنان از بسیاری از فعالیت های اجتماعی نیازمند توجه ویژه ای به لحاظ جسمی و روحی هستند.
 دکتر دانائی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که در حوزه بهداشت، درمان و آموزش حوزه سلامت متفاوت تر از گذشته به این قشر آسیب پذیر ارائه خدمت داشته باشیم.
 وی همچنین از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای برگزاری برنامه های آموزشی، بهره گیری از توان و ظرفیت دانشگاه در جهت ارائه خدمات به اداره زندان ها خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشی استان سمنان در این دیدار از اعزام گروه های تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان به زندان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مددجویان خبر داد.
 در ادامه نیز باهنر مدیر کل زندان‌های استان سمنان ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات از توجه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه به ویژه زندانیان قدردانی کرد.
مدیر کل زندان‌های استان سمنان اظهار کرد: مددجویان با توجه به شرایط ویژه ای که دارند، حمایت و مساعدت همه‌جانبه ای را لازم خواهند داشت.
باهنر ادامه داد: در زندانبانی اسلامی به سلامت جسم و روح  زندانی توجه ویژه‌ای شده و هدف اصلی سازمان زندان‌ها نیز اقدامات لازم به منظور تربیت و اصلاح و درمان مجرمان است. لذا بکارگیری راهبردهای بهداشتی، مشاوره ای و روان‌درمانی در راستای ایفای این نقش مهم تلقی می شود.
 وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همواره حامی و پشتیبان اداره کل زندان‌های استان در امر ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زندانیان بوده که شایسته بالاترین تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار