شهردار مهریز:
شهردار مهریز با بیان این‌که بودجه امسال شهرداری این شهرستان برای ساماندهی و تکمیل ۴۳ طرح عمرانی اختصاص داده شده است،‌گفت:‌ طرح بهسازی پیاده‌روهای شهرستان مهریز به هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۷۴۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 29 May 2019

«احمد آخوندی» با اشاره به برنامه های فرهنگی شهرداری مهریزی،‌اظهار کرد:‌ به درخواست خانواده معظم شهدا و پیگیری‌های بنیاد شهید و شهرداری این شهرستان، ساخت المان بزرگ ۳۱۳ شهید مهریز در میدان شهدای گمنام، به‌عنوان مرکز فرهنگی شهر، کلید می‌خورد.

وی با اشاره به بودجه سال جدید شهرداری مهریز به اولویت‌های شهرداری اشاره و افزود: بودجه سال ۹۷ حدود 17 میلیارد تومان بود که بخشی از آن صرف تکمیل ساختمان شهرداری شد و امیدوار هستیم در هفته دولت یا نهایتاً تا اواخر شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

شهردار مهریز گفت: بودجه امسال 18 میلیارد تومان است که برای ساماندهی و تکمیل ۴۳ طرح عمرانی اختصاص داده‌شده است.

آخوندی در ادامه با بیان این‌که از مبلغ کل بودجه امسال شهرداری مهریز 10 میلیارد و 600 میلیون تومان برای کارهای عمرانی و هفت میلیارد و 400 میلیون تومان نیز صرف هزینه‌های جاری شهرداری می‌شود،‌ تصریح کرد: اگر بتوانیم یک سری اراضی برای آزادسازی از دولت تحویل بگیریم می‌توانیم این بودجه را تا سقف 23 میلیارد به‌عنوان بودجه متمم افزایش داد.

این مسئول ساماندهی بایگانی پرونده‌های شهرداری را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهرستان دانست و بیان کرد:‌ سیستم جامع شهرسازی به سبک و سیاق کلان‌شهرها از بهمن‌ماه گذشته در شهرداری مهریز راه‌اندازی شده و تاکنون ۹۰ سابقه مکتوب با ۳۰ درصد پیشرفت در این سامانه به ثبت رسیده است.

شهردار مهریز در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این‌که برای بهسازی پیاده‌روهای مهریز به هشت میلیارد تومان بودجه نیاز داریم، گفت: طرح پیاده‌روسازی به دلیل عدم وجود بودجه موردنیاز به تعویق افتاده و با این روند حدود ۱۰ سال طول می‌کشد تا پیاده‌روهای شهر مرتب و مناسب‌سازی شود.

وی همچنین از آزادسازی دو هکتار از املاک واقع در طرح با بودجه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: این آزادسازی‌ها در فاز ۴، بلوار مفتح به توحید، بلوار شهید منتظری، بلوار شهید صدوقی و برخی از خیابان‌های شهر صورت گرفته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار